Τα πάντα για την ελληνική Startup Σκηνή

Η L’Oréal επενδύει στην Startup, Digital Village και εισέρχεται στον κόσμο του metaverse

Η Digital Village είναι μια «metaverse as a service» πλατφόρμα υπηρεσιών

Την απόφασή της να εισέλθει στη σφαίρα του metaverse ανακοίνωσε η L’Oréal. Ειδικότερα, ο  κολοσσός  καλλυντικών απέκτησε ποσοστό μειοψηφίας στην Digital Village, μια «metaverse as a service» πλατφόρμα υπηρεσιών, η οποία προσφέρει  σε brands, δημιουργούς και κοινότητες τη δυνατότητα να αγοράσουν NFTs.

Η επένδυση  αποτελεί το πρώτο βήμα του ομίλου καλλυντικών στη σφαίρα του Web3. Βασικός σκοπός της L’Oréal είναι να βοηθήσει την Startup, η οποία έχει την έδρα της στις ΗΠΑ, να εξελίξει τα AR εργαλεία της.

Όπως αναφέρεται  στην επίσημη ιστοσελίδα της, η Digital Village, έχει ως στόχο την ανάπτυξη τεχνολογιών αιχμής, οι οποίες  θα καταφέρουν να γεφυρώσουν το χάσμα που υπάρχει ανάμεσα στα brands, τους καταναλωτές  και το Web3.

«Είμαστε ενθουσιασμένοι που συνεργαζόμαστε με την Digital Village, της οποίας οι λύσεις θα βοηθήσουν σημαντικά τα brands μας» είπε η Camille Kroely, Chief Metaverse & Web3 Officer στη L’Oréal.

«Συνεργαζόμαστε με τη L’Oréal για να φέρουμε την επανάσταση στη βιομηχανία ομορφιάς. Μαζί θέτουμε τον πήχη ψηλά στο metaverse και το Web3 για την ομορφιά, θέτοντας νέα πρότυπα για τη βιομηχανία» τόνισε η Evelyn Mora, ιδρύτρια και διευθύνων σύμβουλος της Digital Village.

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις