Τα πάντα για την ελληνική Startup Σκηνή

Στρατηγική επένδυση της Visa στη Fintech πιστωτική υπηρεσία Paidy

Η Visa έχει πραγματοποιήσει μια στρατηγική επένδυση στην Paidy, η οποία προσφέρει άμεσα πιστώσεις για καταναλωτές ηλεκτρονικού εμπορίου με έδρα την Ιαπωνία, στο πλαίσιο του Γ’ γύρου χρηματοδότησης της Startup, ο οποίος άγγιξε τα 55 εκατ. δολ.

Οι εταιρίες ανέφεραν σε ανακοίνωσή τους, ότι συνεργάζονται για «νέες εμπειρίες ψηφιακών πληρωμών», τις οποίες επιδιώκουν να προσφέρουν στους καταναλωτές σε αυτή τη χώρα καθώς πραγματοποιούν συναλλαγές είτε στο κατάστημα είτε στο διαδίκτυο.

Oι καταναλωτές που χρησιμοποιούν τη Paidy πραγματοποιούν συναλλαγές χρησιμοποιώντας ένα κινητό τηλέφωνο και μια διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Ακολούθως έχουν τη δυνατότητα να πληρώσουν με δoσεις ή μέσω συνδρομής και με μετρητά μέσω μηναίου λογαριασμού, προσφέροντας μια παρόμοια, αλλά πιο ευέλικτη, υπηρεσία πιστωτικών καρτών. Πάνω από 1.500.000 εκατ. πελάτες χρησιμοποιούν την υπηρεσία στην Ιαπωνία.

Ο Chris Clark, ως εκπρόσωπος του Group for Asia-Pacific στην Visa τόνισε: «Παρακολουθούμε την πρόοδο της Paidy και την ενισχυμένη εμπειρία αγορών που παρέχει. Στην Ιαπωνία, υπάρχει τεράστια ευκαιρία να προσφέρουμε στους καταναλωτές περισσότερες επιλογές για να πληρώσουν, είτε συνολικά είτε σε δόσεις. Ανυπομονούμε για αυτή την εταιρική σχέση, ώστε να προσφέρει τέτοιες νέες εμπειρίες».

Στις δικές του δηλώσεις, ο Russell Cummer, ιδρυτής και εκτελεστικός πρόεδρος της Paidy, (κεντρική φωτογραφία) δήλωσε ότι «μέσω αυτής της σύνδεσης, αναμένουμε να παραδώσουμε την απεριόριστη και διαισθητική συναλλακτική πίστωση της Paidy σε ένα πολύ ευρύτερο κοινό».

Οι επιχειρήσεις σημείωσαν ότι το 2017, η αγορά ηλεκτρονικού εμπορίου στην Ιαπωνία αυξήθηκε κατά 9,1% ετησίως σε 16,5 τρισεκατομμύρια γιεν – και περιέργως εξακολουθεί να βασίζεται σε μεγάλο βαθμό σε μετρητά.

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις