Να μη χρεώσει στα συνεργαζόμενα ελληνικά ηλεκτρονικά καταστήματα τα clicks που πραγματοποιήθηκαν μέσω της πλατφόρμας του τη Δευτέρα 29/6 «ως ελάχιστη βοήθεια την περίοδο που διανύουμε» αποφάσισε η δημοφιλής μηχανή σύγκρισης τιμών Skroutz.gr, σύμφωνα με σχετικό memo που έστειλε στους συνεργάτες της.
H επιστολή του Skroutz.gr έχει ως εξής:
«Αγαπητοί συνεργάτες,
Σας ανακοινώνουμε ότι η εταιρεία μας αποφάσισε να μην χρεώσει τα clicks που πραγματοποιήθηκαν κατά τη διάρκεια της χθεσινής ημέρας – Δευτέρα, 29 Ιουνίου 2015 – προς όλα τα συνεργαζόμενα καταστήματα, ως ελάχιστη βοήθεια την περίοδο που διανύουμε».
Με εκτίμηση
Η ομάδα του Skroutz