Τα πάντα για την ελληνική Startup Σκηνή

Η γενιά των Millennials «προπονείται» για υπερ-μαραθώνια καριέρα!

Σύμφωνα με τα αποτελέσματα έρευνα της ManpowerGroup οι Millennials οι οποίοι θέτουν ως προτεραιότητα την ασφάλεια στον χώρο εργασίας, αλλά παραμένουν ανοικτοί σε κάθε νέα επαγγελματική πρόκληση, είναι έτοιμοι να διανύσουν μια υπερ-μαραθώνια διαδρομή καριέρας, κάνοντας όμως τα απαραίτητα διαλείμματα.

Η έρευνα της ManpowerGroup η οποία βασίστηκε σε μια παγκόσμια μελέτη 19.000 Millennials από 25 χώρες και παρέχει χρήσιμες συμβουλές με στόχο να βοηθήσει τους εργοδότες να αναθεωρήσουν τις πρακτικές που χρησιμοποιούν για την προσέλκυση, διατήρηση και ανάπτυξη των εργαζομένων της εν λόγω γενιάς. Εδώ μπορείτε να να δείτε μια σύντομη ματιά των αποτελεσμάτων στην Ελλάδα.

Βασικά συμπεράσματα της έρευνας

millenians _– Η γενιά των Millennials προετοιμάζεται για να τρέξει έναν υπερ-μαραθώνιο καριέρας. Περισσότεροι από τους μισούς εκτιμούν ότι θα εργάζονται σε ηλικία άνω των 65, ενώ το 27% πιστεύει ότι θα εργάζεται στην ηλικία άνω των 70 και το 12% αναφέρει ότι πιθανότατα θα δουλεύει μέχρι τα βαθιά γεράματα. Στην Ελλάδα το ποσοστό αυτό φτάνει το 16%.

– Η γενιά των Millennials δουλεύει περισσότερες ώρες και σκληρότερα σε σχέση με τις προηγούμενες γενιές. Κατά τη διάρκεια της επαγγελματικής του πορείας, το 84% των Millennials προβλέπει διαλλείματα περισσότερο των 4 εβδομάδων. Παρά το γεγονός ότι οι γυναίκες αφιερώνουν ένα χρονικό διάστημα από την εργασία τους για την φροντίδα τρίτων – για παράδειγμα παιδιών και συγγενών –, και τα δύο φύλλα δίνουν προτεραιότητα σε διαλείμματα που αφορούν στην διασκέδαση αλλά και τον εαυτό τους.

– Η γενιά των Millennials είναι ανοικτή σε νέες ιδέες στην εργασία τους αλλά και σε νέες προκλήσεις. Παρόλο που σχεδόν τα 3/4 των εργαζόμενων Millennials έχουν πλήρη απασχόληση, περισσότεροι από τους μισούς είναι ανοικτοί σε νέους τρόπους εργασίας στο μέλλον – όπως να δουλεύουν ανεξάρτητα (freelance) κλπ. Το 34%, παγκοσμίως, εξετάζει το ενδεχόμενο της αυτοαπασχόλησης.

– Το 93% των Millennials προτίθεται να ξοδέψει χρήματα αλλά και προσωπικό χρόνο για περαιτέρω επιμόρφωση. Η έρευνα αναδεικνύει τη θετική συσχέτιση μεταξύ μίας επιτυχημένης καριέρας –ανώτερη μόρφωση και υψηλότερες αμοιβές– και της ικανότητας αλλά και επιθυμίας μάθησης (learnability).

«Οι εργοδότες πρέπει να ακούν και να γίνουν δημιουργικοί. Δεν θα μπορέσουν να ανταπεξέλθουν αν δεν είναι αρεστοί στους Millennials», αναφέρει η Mara Swan, Executive Vice President, στον τομέα Global Strategy and Talent, ManpowerGroup and Global Brand Lead for Right Management. «Οι MIllennials επιζητούν την εξέλιξη, χωρίς αυτό να σημαίνει απαραίτητα και την προαγωγή τους. Χρειαζόμαστε νέους τρόπους για την παρακίνηση και πιο ενεργή συμμετοχή των εργαζομένων, όπως την απλοποίηση των διαδικασιών εκπαίδευσης στην εργασία αλλά και τη δυνατότητα εσωτερικών μετακινήσεων, ώστε να αποκτήσουν εμπειρία πιο εύκολα. Και φυσικά ότι ισχύει και επηρεάζει την γενιά των Millennials, ισχύει και επηρεάζει και τους υπόλοιπους εργαζόμενους».

global_workforce_by_generation
Τα αποτελέσματα αυτά είναι από την πρώτη σειρά των τριών συνολικά ερευνών της ManpowerGroup για το έτος αυτό. Η έρευνα αυτή επικεντρώνεται στη γενιά των Millennials σε θέματα απασχόλησης, ενώ οι επόμενες δύο έρευνες θα περιλαμβάνουν την επανεξέταση των μεθόδων εκπαίδευσης και ανάπτυξης δεξιοτήτων καθώς και νέες στρατηγικές για την καλύτερη διαχείριση των Millenials, προσφέροντας χρήσιμες συμβουλές για την προσέλκυση, διατήρηση και ανάπτυξη των αυριανών ταλέντων.

Σχετικά με την έρευνα

Η ManpowerGroup ανέθεσε τη διεξαγωγή της παγκόσμιας αυτής έρευνας στην εταιρεία Reputation Leaders. Στην έρευνα συμμετείχαν περισσότεροι από 19.000 Millennials καθώς και 1.500 υπεύθυνοι προσλήψεων από 25 χώρες. Στόχος της έρευνας είναι οι εργοδότες να κατανοήσουν τι ζητά η γενιά αυτή σήμερα αλλά και τι ονειρεύεται για το μέλλον, ώστε να βοηθήσει τους εργαζόμενους αλλά και τους εργοδότες να επιτύχουν στο νέο αυτό εργασιακό τοπίο. Η γενιά των MIllennials αναφέρεται στα άτομα που έχουν γεννηθεί μεταξύ 1980-1995.

Στους ερωτηθέντες περιλαμβάνεται ανεξάρτητο δείγμα 11.000 εργαζόμενων Millennials, με ισόποση αντιπροσώπευση ως προς το φύλο και την ηλικία από όλες τις περιοχές των 18 χωρών που συμμετείχαν στην έρευνα. Επιπροσθέτως, στην έρευνα αυτή συμμετείχαν πάνω από 8.000 Millennials που εργάζονται μέσω της ManpowerGroup και 1.500 υπεύθυνοι προσλήψεων από 25 χώρες. Η συμμετοχή εργαζομένων και εργοδοτών είχε ως αποτέλεσμα την αποτύπωση προοπτικών και από τις δύο πλευρές.

Οι εργασίες για την έρευνα πραγματοποιήθηκαν κατά το διάστημα Φεβρουαρίου – Απριλίου 2016. Οι χώρες που έλαβαν μέρος είναι οι εξής: Αργεντινή, Αυστραλία, Αυστρία, Βέλγιο, Βουλγαρία, Βραζιλία, Γαλλία, Γερμανία, Ελβετία, Ελλάδα, Ηνωμένο Βασίλειο, ΗΠΑ, Ιαπωνία, Ινδία, Ισπανία, Ιταλία, Καναδάς, Κίνα, Μαλαισία, Μεξικό, Νορβηγία, Ολλανδία, Παραγουάη, Σερβία και Σιγκαπούρη.

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις