Τα πάντα για την ελληνική Startup Σκηνή

Facebook εναντίον clickbait, πράξη δεύτερη

Το Facebook δέχεται αρκετά παράπονα από τους 1,7 δισ. χρήστες του κάθε μήνα σχετικά με την εμφάνιση παραπλανητικών ή άρθρων που επιζητούν το κλικ (clickbait) στη αρχική σελίδα τους και χθες άλλαξε τον αλγόριθμο του Newsfeed, κάτι που θα δυσαρεστήσει τους (χαμηλού επιπέδου) εκδότες.

Σε αυτό το άρθρο τους οι υπεύθυνοι για το θέμα εξηγούν ότι Facebook επιθυμεί να κάνει πιο ξεκάθαρες, απλές και ελκυστικές τις αναρτήσεις που εμφανίζονται στην αρχική σελίδα μια και θα μειώνει ή και θα εξαφανίζει αναρτήσεις του τύπου “Δες με ποιόν εμφανίστηκε ο Τάδε στη παραλία” ή “Γιατί τα μήλα τελικά κάνουν λιγότερο καλο στην υγεία“.

Τον περασμένο Ιούνιο το Facebook έκανε μια μεγάλη επέμβαση στον αλγόριθμο του Newsfeed μια και υποβίβασε την εμφάνιση περιεχομένου από πάσης φύσεως εκδότες και έδωσε προτεραιότητα στις αναρτήσεις από την οικογένεια, φίλους και γνωστούς. Αυτό ήδη έχει μειώσει το κοινό που εμφανίζονται οι αναρτήσεις ενός εκδότη στην σελίδα του στο Facebook αλλά δεν περιορίζει τις αναρτήσεις και τα σχόλια που κάνουν οι χρήστες σχετικά με αυτό το περιεχόμενο.

Πλέον τα παραπλανητικά άρθρα και τα άρθρα Clickbait θα δεχτούν και άλλο πλήγμα τουλάχιστον σε ότι αφορά το Facebook.

 

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις