Αν το 2010 είχατε 1.000 δολάρια και είχατε να επιλέξετε να επενδύσετε μεταξύ της Domino’ s Pizza και της Apple τι θα κάνατε; Αν θα επενδύατε στην Apple θα χάνατε αρκετά χρήματα, αντίθετα μια η μετοχή της Domino’ s από τότε μέχρι σήμερα αυξήθηκε περίπου 2.200% και της Apple περίπου 500%.
Η Domino’s έχει να επιδείξει ένα μεγάλο ρεκόρ στην τιμή της μετοχής της από το 2010 και μετά ξεπερνώντας άνετα όλες τις μεγάλες τεχνολογικές εταιρείες, και φυσικά όλες τις εταιρείες του δείκτη S&P 500, με τη μόνη εταιρεία που μπορεί να συγκριθεί μαζί της είναι η Netflix μια και επίσης παρουσιάζει αύξηση λίγο κάτω από το 2.000% σε σχέση με το 2010. Είναι άγνωστο αν στις ΗΠΑ προτιμάνε τη πίτσα να συνοδεύει την παρακολούθηση ταινιών στη τηλεόραση και αν μπορεί να συνδέονται οι δυο αυτές μετοχές.
To 2009 η Domino’s παραδέχτηκε και δημοσίως ότι έφτιαχνε μια κακή πίτσα με κατεψυγμένα υλικά αλλά καλή τιμή και άλλαξε δραματικά τη συνταγή της βελτιώνοντας τα πάντα σχεδόν. Έτσι απο το 2010 μέχρι σήμερα έχει σημαντική αύξηση σε όλα τα μεγέθη της έχοντας κερδίσει την εμπιστοσύνη των λεγόμενων Millenials.
Οι μεγάλοι ανταγωνιστές της στις ΗΠΑ είναι οι αλυσίδες Pappa John’s και Yum! Brands η οποία έχει τα εστιατόρια Taco Bell, KFC και Pizza Hut, οι οποίες επίσης πήγαν πολύ καλά το 2016 το οποίο έχει χαρακτηριστεί σαν μια από τις καλύτερες χρονιές για την αγορά της πίτσα σε όλο τον κόσμο.