Τα πάντα για την ελληνική Startup Σκηνή

Το πρώτο βήμα “ψηφιακής μεταμόρφωσης” για την αλυσίδα Γρηγόρης

Στο πλαίσιο της στρατηγικής rebranding και digital transformation από την αλυσίδα καφέ και φαγητού Γρηγόρης βγήκε στον αέρα το νέο site το οποίο περιλαμβάνει και ένα σύστημα παραγγελιοληψίας online και παράδοσης στο χώρο του πελάτη.

Οι επισκέπτες του www.gregorys.gr κάνοντας εγγραφή είτε μέσω email είτε μέσω Facebook profile, αποκτούν λογαριασμό και πραγματοποιούν την παραγγελία τους εύκολα και γρήγορα, επιλέγοντας τα προϊόντα που επιθυμούν, από το σπίτι, το γραφείο ή τον δρόμο.

Στο νέο ανανεωμένο site μπορεί κανείς να δει όλες τις γεύσεις και τα ροφήματα του Γρηγόρη και να προχωρήσει σε άμεση παραγγελία, η οποία στη συνέχεια παραδίδεται μέσω delivery στη διεύθυνση που έχει καταχωρήσει ο χρήστης.

Η παραγγελία μπορεί να πραγματοποιηθεί τόσο από υπολογιστή, κινητό και tablet, ενώ υπάρχει η δυνατότητα αποθήκευσης αγαπημένων προϊόντων αλλά και συνολικά αγαπημένης παραγγελίας, για εξοικονόμηση χρόνου την επόμενη φορά.

Το νέο site και αλλά και το σύστημα e-ordering υλοποιήθηκε από την Atcom και βασίζεται στη πλατφόρμα ανάπτυξης περιεχομένου online Netvolution 5 και είναι εξαιρετικά εύχρηστο και οπτικά ευχάριστο και ελκυστικό.

Όπως αναφέρεται στην ανακοίνωση, το σύστημα e-ordering είναι το πρώτο βήμα ψηφιακής μεταμόρφωσης του Γρηγόρη.

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις