Οι πελάτες της KLM μπορούν πλέον να κάνουν κράτηση των εισιτηρίων τους μέσω Facebook Messenger με την βοήθεια Tεχνητής Nοημοσύνης.
Το νέο service bot της εταιρείας ονομάζεται BlueBot (BB) και βοηθά τους πελάτες της KLM, επικοινωνώντας μαζί τους μέσω Messenger, να κάνουν κράτηση του εισιτηρίου τους, χωρίς την παρέμβαση κάποιου εκπροσώπου της KLM.
H BB μαθαίνει μόνη της και έχει τη δική της προσωπικότητα μια και στηρίζεται στην τεχνητή νοημοσύνη που συνδέεται με τις υποδομές της KLM. H BB όποτε δεν είναι σε θέση να εξυπηρετήσει τους πελάτες θα τους παραπέμψει αυτόματα σε έναν από τους εκπροσώπους του τμήματος εξυπηρέτησης.
Η BB θα είναι σύντομα σε θέση να προσφέρει περισσότερες υπηρεσίες και θα είναι συμβατή με διαφορετικά ψηφιακά κανάλια, ενώ επίσης σύντομα θα έχει και φωνή.
“Η KLM είναι γνωστή για την προσωπική της προσέγγιση. Στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης προσφέρουμε 24ωρη εξυπηρέτηση επτά ημέρες την εβδομάδα με μια ομάδα 250 ανθρώπων που χειρίζονται περισσότερες από 16.000 περιπτώσεις την εβδομάδα. Ο όγκος αυτός πρόκειται να μεγαλώσει ενώ παράλληλα οι πελάτες απαιτούν γρήγορη ανταπόκριση. Πειραματιζόμαστε επομένως με την Τεχνητή Νοημοσύνη για να υποστηρίξουμε τους εκπροσώπους μας ώστε να δίνουν μια προσωπική, άμεση και σωστή απάντηση. Με την BB, η KLM κάνει το επόμενο βήμα στη στρατηγική της στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, προσφέροντας προσωπική εξυπηρέτηση μέσω τεχνολογίας, υποστηριζόμενη από ανθρώπους, όταν χρειάζεται” δήλωσε ο Pieter Groeneveld, Ανώτερος Αντιπρόεδρος Digital στην Air France KLM.
Η Τεχνολογία πίσω από την BB
Η BB χρησιμοποιεί την πλατφόρμα API.ai για να κατανοήσει τι ζητούν οι πελάτες και για να ανταποκριθεί με τον ανάλογο τρόπο. Έχει συνδεθεί με τα APIs της KLM ώστε να προτείνει την καταλληλότερη πτήση, όπως και με το CRM σύστημα της KLM Salesforce, ώστε να μπορούν εκπρόσωποι της εταιρείας να επεμβαίνουν σε περιπτώσεις όπου η ΒΒ δεν έχει τη δυνατότητα να ανταποκριθεί.
Η KLM λαμβάνει ερωτήσεις σχετικά με πολλά θέματα στο Messenger. Για να εξασφαλιστεί ότι η BB χειρίζεται μόνο τις ερωτήσεις που σχετίζονται με κρατήσεις, δημιουργήθηκε ένα εσωτερικό δίκτυο, το οποίο καθορίζει τη φύση της ερώτησης. Αυτό το δίκτυο κατευθύνει τους χρήστες στην BΒ εάν πρόκειται για κράτηση ή σε κάποιον φυσικό συνεργάτη, εάν αφορά κάποιο άλλο θέμα.