StartUpper

Η ActionIQ “σηκώνει” 30 εκατομμύρια και θέλει να γίνει το απόλυτο εργαλείο “next gen” Marketing

H ActionIQ του Τάσσου Αργυρού έξι μήνες από την προηγούμενη χρηματοδότηση “σήκωσε” άλλα 30 εκατ. δολ. από επενδυτές όπως οι Andreesen Horowitch, Seqoia Capital, FirstMark και ετοιμάζεται να μπει στη λίστα με τις λεγόμενες disruptive εταιρείες σε παγκόσμιο επίπεδο στις τεχνολογίες Marketing.

Nitay Joffe και Τάσσος Αργυρός

O Τάσσος Αργυρός αποφοίτησε από το Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο το 2004 και έκανε το μεταπτυχιακό του στις Επιστήμες Υπολογιστών στο Stanford. Το 2005 άφησε στη μέση το διδακτορικό του στα κατανεμημένα συστήματα και ίδρυσε με άλλους δύο συμφοιτητές του την Aster Data, μια εταιρεία ανάλυσης μεγάλων δεδομένων με καινοτόμα εργαλεία, η οποία το προσέλκυσε το ενδιαφέρων πολλών μεγάλων τεχνολογικών εταιρειών. Το 2011 εξαγοράστηκε από την Teradata για 263 εκατ. δολ. Αφού πέρασε για μερικά χρόνια στο χώρο των επενδύσεων, χρηματοδοτώντας και την δική μας Pinnatta μεταξύ άλλων, το 2014 μαζί με έναν πρώην μηχανικό του Facebook, τον Nitay Joffe, ιδρύουν την ActionIQ με έδρα τη Νέα Υόρκη.

Στις προ-τεχνολογίας εποχές ο υπεύθυνος marketing ήξερε ότι ο πελάτης βρίσκεται στα καταστήματα, στο δρόμο, παρακολουθεί τηλεόραση και ραδιόφωνο και ανέπτυσσε ανάλογα το πλάνο προσέγγισης.
Σήμερα στην εποχή των ψηφιακών και μεγάλων δεδομένων και της τεχνολογίας ο πελάτης βρίσκεται στο web, στα Smartphones, σε Apps, σε messengers ενώ και οι εταιρείες έχουν στην διάθεσή τους τεράστιο όγκο ψηφιακών δεδομένων από την Google, τις πληρωμές, από την κίνηση στα καταστήματα τους, τις αποθήκες, τα Email και τα συστήματα CRM.

Ο υπεύθυνος Marketing στις μέρες μας πρέπει να έχει τεχνολογικό υπόβαθρο, ειδικά στην ανάλυση δεδομένων, μια και σύμφωνα με την Gartner από το 2017 οι CMOs αγοράζουν περισσότερη τεχνολογία από τους CIOs!

Αν και υπάρχουν πολλές Startups που ασχολούνται με την επεξεργασία και ενοποίηση αυτών των δεδομένων, κυρίως αυτές που υπάρχουν στο cloud, με δυνατότητες στόχευσης πελατών από το ένα κανάλι στο άλλο, ωστόσο καμία δεν φαίνεται να εστιάζει και να παίζει καλά με τα εσωτερικά δεδομένα πελατών που έχουν οι μεγάλες εταιρείες.

Σε αυτόν το τομέα ο Τάσσος Αργυρός και ο συνεργάτης του Nitay Joffe είναι εξαιρετικά έμπειροι και αυτό φαίνεται να αποδίδει καρπούς μια και μεγάλοι επενδυτές ποντάρουν στην ActionIQ.
Μεγάλοι πελάτες, οι οποίοι έχουν και πολλά εσωτερικά δεδομένα, όπως οι Verizon, WeightWatchers, Shutterstock είναι ήδη ευχαριστημένοι πελάτες της ActionIQ και όλα δείχνουν ότι έπεται συνέχεια.

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Τα σχόλια είναι κλειστά, αλλά Trackbacks και Pingbacks είναι ανοιχτά.