nimbata: Γενική διάθεση της πλατφόρμας ανάλυσης μίας επιτυχημένης τηλεφωνικής καμπάνιας

Το επίσημο λανσάρισμα των υπηρεσιών της στην Ελλάδα ανακοίνωσε η nimbata, η οποία έχει αναπτύξει μία λύση καταγραφής και ανάλυσης της απόδοσης που έχουν οι τηλεφωνικές καμπάνιες μίας εταιρείας, μετά από έξι μήνες πιλοτικής διάθεσης σε μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις στη Γαλλία, την Αμερική και την Ελλάδα.

Στην “καρδιά” της υπηρεσίας βρίσκεται η λογική ότι η επιτυχία μίας online αντίστοιχης καμπάνιας έγκειται στην μέτρηση και στην εξαγωγή γνώσης από τα “χτυπήματα” και την ευρύτερη συμπεριφορά του χρήστη προς αυτήν, κάτι που πρέπει να ισχύσει και στην τηλεφωνική προσέγγιση ενός πελάτη από μία εταιρεία και αντιστοίχως. Οι τηλεφωνικές κλήσεις αποτελούν ζωτικό μέρος στις καθημερινές λειτουργίες ενός οργανισμού και μπορούν να αποκαλύψουν σημαντικές τάσεις και για τις προτιμήσεις και τη συμπεριφορά ενός πελάτη.

Μέσω της nimbata, μία συνεργαζόμενη εταιρεία αγοράζει ένα συγκεκριμένο τηλεφωνικό κωδικό, μέσω του οποίου μπορεί να “τρέχει” τις προωθητικές και άλλες καμπάνιες της και στη συνέχεια να καταγράφει και να αναλύει στοιχεία για αυτές, μέσα από διαδραστικούς πίνακες και αναφορές.

Επιπλέον, η εταιρεία προσφέρει εδώ και έναν χρόνο στην Ελλάδα και στο εξωτερικό υπηρεσίες καταγραφής του conversion ενός πελάτη μέσω των τηλεφωνικών κλήσεων, τόσο σε online όσο και σε offline πηγές προώθησης, μία δυνατότητα που ανακοίνωσε προσφάτως και η Google για τις αγορές της Αμερικής, της Αγγλίας και της Αυστραλίας μέσω Adwords.

Η ομάδα της nimbata αποτελείται από πρώην στελέχη εταιρειών όπως η IBM, η General Electric, η Nokia Siemens Networks, η Accenture, το Public και η Persado.

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις