Τα πάντα για την ελληνική Startup Σκηνή

Eurosender: μεγάλη ανάπτυξη πωλήσεων στην Ελλάδα και επένδυση από την POST Luxemburg

Η Eurosender, η Startup φθηνών μεταφορών μεγάλων πακέτων και αντικειμένων από τη Σλοβενία, ξεκίνησε τη λειτουργία της το 2014 και μέχρι σήμερα έχει επεκταθεί σε 33 χώρες διεθνώς με μεγάλη ανάπτυξη πωλήσεων, πάνω από 50%, στην Ελλάδα το 2017.

Η Ελλάδα αντιπροσωπεύει το 10% των πωλήσεων της Eurosender, ένα σημαντικό ποσοστό, με την Startup να προσφέρει οικονομικές μεταφορές μεγάλων αντικειμένων και παλετών μέσω της πλατφόρμας της σε ιδιώτες και επιχειρήσεις με τιμές πολύ πιο χαμηλές από τις κανονικές.
Αυτό το πετυχαίνει με την ομαδοποίηση και τον προγραμματισμό των μεταφορών των πελατών σε συνεργασία με εταιρείες courier που δραστηριοποιούνται στην Ευρώπη όπως οι DHL, GLS, DPD και άλλες.

Σε ότι αφορά την Ελληνική αγορά κορυφαίοι προορισμοί των αποστολών, με δείκτη την αξία, είναι το Ηνωμένο Βασίλειο, η Γερμανία και η Γαλλία, οι οποίοι είναι συνδεδεμένοι με τις χώρες κατοικίας των Ελλήνων του εξωτερικού.
Οι κορυφαίες περιοχές που χρησιμοποιούν την Eurosender από πλευράς εσόδων είναι η Αθήνα και η Θεσσαλονίκη.

Πέρα από τους ιδιώτες, οι οποίοι στέλνουν αποσκευές πιο οικονομικά από τις αεροπορικές εταιρείες αλλά και πακέτα σε συγγενείς και φίλους στο εξωτερικό, στόχος για την περαιτέρω ανάπτυξη στην Ελλάδα είναι οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις που χρησιμοποιούν υπηρεσίες αποστολών σε σταθερή βάση, καθώς και μικρές εταιρείες οι οποίες λόγω του μικρού αριθμού πακέτων ή λόγω ακανόνιστης δραστηριότητας αποστολών έχουν μικρή διαπραγματευτική ικανότητα με τις εταιρείες courier.

Η Eurosender επίσης μόλις έκλεισε μια σημαντική χρηματοδότηση από τα ταχυδρομεία του Λουξεμβούργου, την POST Luxembourg, τα οποία απέκτησαν ένα μειοψηφικό πακέτο στην εταιρεία (κεντρική φωτογραφία).
Αυτά τα κεφάλαια θα χρησιμοποιηθούν για την περαιτέρω επέκταση της διεθνούς ομάδας στα γραφεία του Λονδίνου, του Βερολίνου, της Λιουμπλιάνα και του Γκντανσκ κατά 50 μέλη μέχρι το τέλος του έτους ενώ επίσης θα ενταθούν οι δραστηριότητες προώθησης σε όλη την Ευρώπη.
Στην Ελλάδα, τα σχέδια περιλαμβάνουν αυξημένη εξειδικευμένη υποστήριξη πελατών και επένδυση σε πωλήσεις και μάρκετινγκ, με τοποθέτηση σημαντικού προϋπολογισμού σε αυτή την κατεύθυνση, που αντιπροσωπεύει ένα εντυπωσιακό 12% του συνολικού, παγκόσμιου προϋπολογισμού της εταιρείας.

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις