Τα πάντα για την ελληνική Startup Σκηνή

Εν μέσω συνεργασίας Daimler – BMW η Beat επεκτείνεται στη Ν. Αμερική και πάει ΗΠΑ!

Είχαμε γράψει πρώτοι την επερχόμενη μεγάλη συμφωνία συνεργασίας της Daimler με την BMW η οποία “ήταν και δεν ήταν” αναμενόμενη! Σε αυτή εμπλέκεται και η Beat μια και ανήκει εδώ και ένα έτος στην Daimler Financial Services, μέσω της MyTaxi.

Όλοι οι μεγάλοι κατασκευαστές προετοιμάζονται για τις κοσμογονικές αλλαγές στις αστικές μετακινήσεις μια και υπηρεσίες όπως αυτές της Uber και παρεμφερείς, αλλά και τα επερχόμενα αυτόνομα και αυτοματοποιημένα οχήματα, σε συνδυασμό με μια διαφαινόμενη τάση οι Millennials να μην αγοράζουν αυτοκίνητα, ή να μην βγάζουν δίπλωμα οδήγησης στις ΗΠΑ, χτυπούν ήδη συναγερμό.

Κατά κοινή ομολογία υπάρχουν πολλές παρεμφερείς υπηρεσίες στον χώρο των Startups και μεγάλες ενοποιήσεις ή συνεργασίες να είναι αναμενόμενες στο κοντινό μέλλον μια και τα μεγέθη μέχρι στιγμής δεν μπορούν να τις συντηρήσουν όλες, και δεν αναφερόμαστε μόνο στην αυτοκίνηση και τις μετακινήσεις.

Την άποψη αυτή φαίνεται να επιβεβαιώνει και η πρόσφατη ανακοίνωση των Daimler και BMW, δύο ισχυρών ανταγωνιστών στην αυτοκινητοβιομηχανία, για την ενοποίηση όλων των υπηρεσιών μετακίνησης νέα γενιάς που έχουν αναπτύξει σε μια νέα κοινοπραξία και μια νέα εταιρεία με 50% μερίδιο σε κάθε κατασκευαστή.

Οι δύο αυτοκινητοβιομηχανίες έχουν δημιουργήσει πολλές υπηρεσίες στον χώρο των μετακινήσεων νέας γενιάς, από την κοινόχρηστη μετακίνηση, τα ταξί σε app έως τη στάθμευση και τη φόρτιση ηλεκτρικών αυτοκινήτων.

Moovel, Car2Go, DriveNow, MyTaxi, Chauffer Prive, ParkNow, Parkmobile, ReachNow, ChargeNow είναι μερικές από αυτές και φυσικά η δική μας Beat η οποία διατήρησε αυτόνομο brand μέσα στην MyTaxi και επικεντρώνεται στην Λατινική Αμερική με την έρευνα, ανάπτυξη και δοκιμή υπηρεσιών να γίνεται στην Αθήνα και πλέον και σε άλλο ένα hub στην Κεντρική Ευρώπη.

Στην ανακοίνωση των Daimler και BMW δεν αναφέρεται τι θα συμβεί με όλες τις παραπάνω υπηρεσίες, αν θα ενοποιηθούν και αυτές ή θα αλλάξουν όνομα, αλλά όλοι ξέρουμε ότι σε κάθε ενοποίηση κάποιος… περισσεύει μια και υπάρχουν αρκετές αλληλοκαλυπτόμενες υπηρεσίες. Αυτό που διευκρινίστηκε όμως είναι ότι Daimler και BMW παραμένουν ανταγωνιστές στα αυτοκίνητα… μέχρι νεωτέρας.

Λίγες μέρες πριν την επίσημη ανακοίνωση των Daimler – BMW, ο Νίκος Δρανδάκης σε ένα post στο Medium και με αφορμή την επέτειο εξαγοράς της Taxibeat από την Daimler κάνει μια μικρή αναδρομή και επιβεβαιώνει το μέσο-μακροπρόθεσμο μέλλον των αστικών μετακινήσεων το οποίο θα βασίζεται σε μια έξυπνη υποδομή η οποία θα προβλέπει και θα εκτελεί το μεταφορικό έργο με αυτόνομα οχήματα με μηνιαία συνδρομή! Και όπως αναφέρει η Beat κινείται προς αυτή την κατεύθυνση!

Ο Νίκος Δρανδάκης επανειλημμένα έχει αναφέρει στις εκδηλώσεις της Taxibeat ότι τα αυτόνομα οχήματα είναι το μέλλον και προς τα εκεί θα ήθελε να δουλέψει…

Επίσης μας ενημερώνει ότι η Beat αναπτύσσεται με ταχείς ρυθμούς. Η Λίμα του Περού αποδείχτηκε “λίρα εκατό” για την Taxibeat μια και χωρίς αυτή την επιτυχία είναι πολύ πιθανό η σημερινή κατάσταση να ήταν πολύ διαφορετική. 50.000 οδηγοί χρησιμοποιούν την Beat με την ανάπτυξη της Λίμα να έχει ξεπεράσει κατά πολύ αυτή της Αθήνας.

Παρότι στη Λίμα η Uber υπήρχε τέσσερα χρόνια πριν την Beat, η ελληνογερμανική Startup πλέον, έχει τα ηνία της αγοράς. Τον περασμένο Οκτώβριο η Beat ξεκίνησε την λειτουργία της στο Σαντιάγκο της Χιλής και μέσα σε πέντε μήνες οι διαδρομές εκεί έχουν φτάσει αυτές της Αθήνας (μετά από επτά χρόνια λειτουργίας) και 1.000 νέοι οδηγοί εγγράφονται κάθε εβδομάδα έναντι 50 στην Αθήνα!

Η επόμενη στάση είναι η Μποκοτά της Κολομβίας ενώ μέχρι το τέλος του 2018 θα γίνει επέκταση σε δυο νέες πόλεις της Νότιας Αμερικής ενώ ο επόμενος στόχος όπως αναφέρει ο Νίκος Δρανδάκης είναι η Βόρεια Αμερική!

Η ανάπτυξη απαιτεί προφανώς επέκταση της ομάδας των developers για την υποστήριξη τόσο σε Αθήνα όσο και στο εξωτερικό με την εταιρεία να ανοίγει νέο engineering hub στο Βερολίνο ή στο Άμστερνταμ για τη προσέλκυση ταλέντων από αυτές τις χώρες.

Αρχές του 2019 η Beat θα μετακομίσει σε νέα γραφεία στο κέντρο της Αθήνας τα οποία θα φιλοξενήσουν την υπάρχουσα ομάδα, (η οποία έχει διπλασιαστεί μέσα σε ένα έτος), νέους developers, μια και θα γίνει νέα επέκταση, αλλά και τεχνολογικές Startups και Έλληνες του εξωτερικού για την ενίσχυση των συνεργιών και της καινοτομίας σε όλους τους τομείς πους δραστηριοποιείται η Beat.

Ευχόμαστε η συνεργασία Daimler – ΒΜW να μην έχει κάποια επίπτωση στα σχέδια του Νίκου Δρανδάκη και την Beat.

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις