Η Starbucks έχει το πιο δημοφιλές ηλεκτρονικό πορτοφόλι στις HΠΑ!

Άλλο ένα παράδειγμα για τη δύναμη που έχουν εταιρείες στον κόσμο του λιανεμπορίου και της εστίασης σε κλάδους που δεν το περιμένουν οι παραδοσιακοί παίκτες (βλ. τράπεζες και κάρτες).

Μετά την Amazon, η οποία επεκτείνεται σαν τον πράκτορα Smith στο Matrix σε διάφορες αγορές φυσικές και ψηφιακές, η Starbucks φιγουράρει στη πρώτη θέση της λίστας με τους χρήστες πληρωμών μέσω Smartphones, κατά βάση ανέπαφων, αφήνοντας πίσω την Apple, Google και Samsung!

Σύμφωνα με στοιχεία του eMarketer τo 2017 το ψηφιακό πορτοφόλι της Starbucks είχε 20,7 εκατ. χρήστες άνω των 14 ετών με το Apple Pay 19,9 εκατ., με πρόβλεψη να παραμένει στη πρώτη θέση για τα επόμενα χρόνια.

Το μυστικό της επιτυχίας δεν έγκειται μόνο στο γεγονός ότι οι χρήστες παίρνουν ταχύτερα τον καφέ τους, αλλά έχουν πρόσβαση και στις υπηρεσίες πιστότητας πελατών της Startbucks μέσω της εφαρμογής, δίνοντας προστιθέμενη αξία σε μια καθημερινή συνήθεια, κάτι που πρέπει να έχουν υπόψη τους όλες οι Startups αλλά και οι εταιρείες που ψηφιοποιούν τις υπηρεσίες τους.

Παράλληλα η Starbucks προσφέρει τις ανέπαφες συναλλαγές σε όλα τα καταστήματά της με τον χρήστη να μην έχει να ασχοληθεί αν το κάθε κατάστημα υποστηρίζει Apple Pay ή Google Pay.

H έρευνα της eMarketeer έδειξε επίσης η υιοθέτηση των πληρωμών μέσω Smartphones έχει σχέση και με τον χρόνο που βρίσκεται στην αγορά η κάθε υπηρεσία με τις πιο παλιές να είναι αυτές της Starbucks και της Apple.
Τέλος, το 25% των κατόχων Smartphones στις Η.Π.Α. έχουν χρησιμοποιήσει μια υπηρεσία ψηφιακών πληρωμών τουλάχιστον μια φορά κάθε έξι μήνες.

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις