Τα πάντα για την ελληνική Startup Σκηνή

Wyndham εναντίον… Blueground

Οι μεγάλες ξενοδοχειακές μονάδες και αλυσίδες έχουν αρχίσει να προσαρμόζονται στα νέα δεδομένα που έχουν φέρει στην αγορά Startups όπως το AirBnB, προσφέροντας παρεμφερείς υπηρεσίες.

Όπως ανέφεραν στελέχη της Wyndham στην πρόσφατη παρουσίαση του νέου Wyndham Athens Residence στο Μεταξουργείο, απέναντι από το ομώνυμο ξενοδοχείο, η αγορά του AirBnB ωριμάζει και έχει αρχίσει να μειώνεται η αυθαιρεσία με τις επεμβάσεις των δημοτικών και κρατικών αρχών.

Οι βραχυχρόνιες μισθώσεις έχουν δημιουργήσει ομολογουμένως πολλές στρεβλώσεις στις δημοφιλείς πόλεις, με έλλειψη σπιτιών προς ενοικίαση, υψηλά ενοίκια, αλλοίωση του τοπικού στοιχείου, αθέμιτο ανταγωνισμό κ.α. Και σίγουρα έχουν “κλέψει” ένα σημαντικό αριθμό πελατών από τα ξενοδοχεία.

Όπως προαναφέραμε τα ξενοδοχεία, και ειδικά οι μεγάλες αλυσίδες, έχουν αρχίσει να προσαρμόζουν τις υπηρεσίες τους κυρίως στην υψηλή – πολυτελή κατηγορία των βραχυχρόνιων μισθώσεων αλλά και στη χαμηλή για να αντιμετωπίσουν τον ανταγωνισμό από την λεγόμενη ψηφιακή οικονομία.

Το Wyndham Residence Athens είναι το έβδομο ξενοδοχείο της αλυσίδας και το πρώτο μεικτής χρήσης στην Ελλάδα.  Η ολοκληρωτική ανακαίνιση και ανασχεδιασμός του κτηρίου γραφείων έγινε μέσα σε 4 μήνες, σε συνεργασία με την Zeus International, με το Wyndham Athens Residence να διαθέτει συνολικά 89 δωμάτια και σουίτες με αυτόνομες εισόδους για οικογένειες αλλά και στελέχη επιχειρήσεων για μακροχρόνιες μισθώσεις.

Η παραπάνω αγορά είναι η ίδια με αυτή που απευθύνεται η Blueground η οποία νοικιάζει και εξοπλίζει πολυτελή διαμερίσματα σε Αθήνα και άλλες πόλεις στο εξωτερικό σε στελέχη επιχειρήσεων.

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις