Τα πάντα για την ελληνική Startup Σκηνή

Astrolabs: Η μοναδική Ελληνική εταιρεία στο F8 του Facebook

H Astrolabs, το διεθνώς αναγνωρισμένο digital agency με έδρα τη Θεσσαλονίκη ήταν η μοναδική ελληνική εταιρεία, με έδρα στη χώρα μας, από το χώρο των ψηφιακών υπηρεσιών, που παρευρέθηκε, κατόπιν πρόσκλησης, στο μεγαλύτερο event που διοργανώνει το Facebook για developers και digital marketers κάθε χρόνο στο San Jose της Καλιφόρνια.

Στο Facebook F8 2019, η Έφη Χατζηγιαννοπούλου, Digital Managing Director της Astrolabs, είχε την ευκαιρία και τη μοναδική εμπειρία να παρακολουθήσει από κοντά τον Zuckerberg να ανακοινώνει ότι νεότερο ετοιμάζει το Facebook.

H σημαντική αυτή διάκριση για την Astrolabs, επιβεβαιώνει ότι την εποχή του brain drain – αυτή τη μεγάλη πληγή για την Ελλάδα – υπάρχουν νέοι που παραμένουν στη χώρα και καταφέρνουν να κάνουν τη διαφορά διεθνώς.

Η ίδια σημείωσε: “Δεν είδα ποτέ την απόφαση του να παραμείνω στην Ελλάδα σαν συμβιβασμό. Η ποιότητα της δουλειάς που κάνουμε στην Astrolabs μας δίνει την αυτοπεποίθηση να διεκδικούμε και να πετυχαίνουμε όλο και μεγαλύτερους στόχους αλλά και διεθνή παρουσία. Η συνεχής ενημέρωση για νέες τεχνολογίες, features και trends είναι κάτι που λατρεύω αλλά και μέγιστης σημασίας για τη δουλειά μας. Άλλωστε η καινοτομία είναι κομμάτι της φιλοσοφίας μας στην Astrolabs. H δημιουργική και αποτελεσματική αξιοποίηση όλων των νέων εργαλείων και δυνατοτήτων με σκοπό τη βέλτιστη προώθηση των πελατών μας είναι το πάθος μας!”

“Το ότι βρέθηκα στο F8, εκτός από το ότι με χαροποίησε ιδιαίτερα, με τροφοδότησε με γνώση και έμπνευση. Αναμένουμε να δούμε πολλά και ενδιαφέροντα από Facebook, Instagram και Whatsup. To Facebook γυρνάει πίσω στην ουσία της χρήσης του, που είναι η επικοινωνία… Εξελίσσει το messenger και το κάνει ταχύτερο και με νέες δυνατότητες όπως η επιλογή μετάφρασης των μηνυμάτων… Ενδυναμώνει τα facebook groups, δίνει βαρύτητα στα communities και στο πως θα μπορούν να οργανώνονται δράσεις μέσω facebook αλλά και στο dating μέσω του Facebook dating. Εισάγει το Instagram video chat και εξελίσσει τα Ιnstagram stories. Βαρύτητα δίνει και σε νέες δυνατότητες για την προώθηση των πωλήσεων των eshops, όπως πχ με το νέο product catalogue feature για το WhatsApp’s Business app. Στο δημιουργικό κομμάτι τα πράγματα γίνονται συναρπαστικά με τα AR effects και τις ευφάνταστες χρήσεις του VR. Ανυπομονώ να θέσουμε σε χρήση όλες τις νέες δυνατότητες που ανακοινώθηκαν και που θα αρχίσουν να γίνονται σιγά-σιγά διαθέσιμες”

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις