Τα πάντα για την ελληνική Startup Σκηνή

T- OLED: Η νέα οθόνη της LG είναι 38% διαφανής

Η LG Electronics (LG) παρουσίασε τη νέα LG Transparent OLED (T-OLED), οθόνη που ξεχωρίζει για τη διαφάνεια, τα χρώματα, την εμφάνιση και τις δυνατότητες προβολής περιεχομένου που διαθέτει.

Η τεχνολογία OLED με αυτοφωτιζόμενα pixels καθιστά τις οθόνες τέσσερις φορές πιο διαφανείς, διατηρώντας την αντίθεση και τα χρώματά της.

Πρωτοφανές transparency

Η Transparent OLED είναι κατά 38% διαφανής, όταν το υψηλότερο ποσοστό που έχει επιτευχθεί είναι 10% με οθόνη LCD. Όταν τη βλέπετε από μπροστά, τα αντικείμενα πίσω από την οθόνη ενσωματώνονται στο περιεχόμενο. Η προστασία κατά της υπεριώδους ακτινοβολίας στο μπροστινό μέρος καθιστά την οθόνη ιδανική για τις βιτρίνες των καταστημάτων που προσελκύουν την προσοχή των περαστικών, καθώς η ευρεία γωνία προβολής σημαίνει ότι οι θεατές μπορούν να βλέπουν περιεχόμενο καθαρά καθώς πλησιάζουν την οθόνη από κάθε πλευρά. Όταν οι θεατές στέκονται ακριβώς μπροστά από την οθόνη, οι εικόνες και το βίντεο επικαλύπτουν απρόσκοπτα τα αντικείμενα πίσω από την οθόνη.

Το αποτέλεσμα του διάφανου μαύρου

Σε αντίθεση με άλλες διαφανείς οθόνες, η T-OLED χρησιμοποιεί αντί για λευκό το μαύρο ως διαφανές χρώμα. Για παράδειγμα, σε μία εικόνα ενός αστικού τοπίου τη νύχτα στην T-OLED, η μαύρη νύχτα πάνω και γύρω από τα κτίρια είναι διαφανής. Η άκρη της οθόνης είναι ελάχιστα αισθητή πάνω σε σκούρο φόντο. Το μαύρο φόντο γίνεται εύκολα ένα με το περιβάλλον, ενώ τα ανοιχτά χρώματα όπως το χρυσό και το ασημί είναι εντυπωσιακά και τραβούν την προσοχή.

Διαστάσεις

Η οθόνη είναι ελαφρύτερη από 14 κιλά και διατίθεται σε δύο διαφορετικά μοντέλα: Open Frame και Standalone. Η Open Frame έχει σχεδιαστεί για να μοιάζει με ένα γυάλινο παράθυρο 55 ιντσών, είτε τοποθετημένη μόνη της είτε σε ένα video wall 2xΝ. Τα χειριστήρια μπορούν να απέχουν έως 1,6 μέτρα μακριά, ενώ το Standalone είναι μια ενιαία οθόνη με τα χειριστήρια ενσωματωμένα στη βάση.

Δυνατότητες περιεχομένου

Όταν η T-OLED χρησιμοποιείται για την επικάλυψη τίτλων ή κειμένου σε αντικείμενα ή σκηνές πίσω από την οθόνη, δίνει την αίσθηση της επαυξημένης πραγματικότητας. Σε συνδυασμό με τα αντικείμενα που τοποθετούνται με τέχνη πίσω από την οθόνη, δημιουργείται περιεχόμενο που δίνει την αίσθηση ότι μπορείς να το αγγίξεις. Οι χρήσεις είναι άφθονες, από καταστήματα που καλύπτουν προϊόντα με πολυτελές σκηνικό μέχρι εικονικά παράθυρα για εταιρείες αεροδιαστημικής.

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις