Η OpenTable, μια online εταιρεία κρατήσεων για εστιατόρια, συνεργάζεται με τις Caviar, Grubhub και Uber Eats και μπαίνει στη “μάχη” του delivery.
“Μερικές φορές τα σχέδια αλλάζουν ή ο καιρός δεν ‘συνεργάζεται’. Αντί να ακυρώσουν την κράτησή τους, οι πελάτες μπορούν τώρα να απολαύσουν το γεύμα που είχαν σχεδιάσει από το σπίτι τους”, δήλωσε ο CTO του OpenTable, Joseph Essas. “Ο στόχος μας είναι να κάνουμε το OpenTable την go-to εφαρμογή για όλες τις περιστάσεις. Η προσθήκη του delivery είναι ένα σημαντικό επόμενο βήμα.”
Η OpenTable δήλωσε ότι οι τρεις κύριοι συνεργάτες της θα παρέχουν παραδόσεις για πάνω από 8.000 εστιατόρια σε 90 πόλεις των ΗΠΑ. Η εταιρεία σχεδιάζει μελλοντικά να “εμφανίζει” τους χρόνους παράδοσης και το κόστος εντός της εφαρμογής.
Η κίνηση αυτή συμπίπτει με την πρόσφατη είσοδο της Google στις συνεργασίες με εταιρείες delivery. Η εταιρεία πρόσφατα “έφερε” τις Postmates, DoorDash, ChowNow, Delivery.com, Slice και άλλες εταιρείες στις πλατφόρμες αναζήτησης και στους χάρτες της.
Σύμφωνα με το VentureBeat, η αγορά της διανομής τροφίμων ενδέχεται να φτάσει τα 24 δισ. δολάρια μέχρι το 2023, από 17 εκατ. δολάρια που είναι φέτος. Μεγάλο μέρος της ζήτησης για υπηρεσίες παράδοσης προέρχεται από τους millennials. Μελέτη της Acosta και της Technomic, διαπίστωσε ότι το 77% των millennials χρησιμοποίησε κάποια υπηρεσία παράδοσης τους τελευταίους τρεις μήνες, σε αντίθεση με μόλις το 51% του συνολικού δείγματος.