Τα πάντα για την ελληνική Startup Σκηνή

Η Mastercard ενισχύει τις σχέσεις εταιρειών-καταναλωτών με νέα εξαγορά

Η Mastercard εξαγόρασε την αμερικάνικη SessionM για να “χτίσει” πιο επικερδείς σχέσεις με τους καταναλωτές, όπως ανακοίνωσε η ίδια με σχετικό δελτίο τύπου.

Η πλατφόρμα της SessionM, που συνδυάζει προγράμματα loyalty και customer engagement, “υποστηρίζει” μερικά από τις τα μεγαλύτερα brands παγκοσμίως, συμπεριλαμβανομένων καταστημάτων λιανικής, αεροπορικών εταιρειών, εστιατορίων και άλλων, βοηθώντας τα να δημιουργήσουν πιο ισχυρούς και προσοδοφόρους δεσμούς με τους καταναλωτές.

Η εξαγορά της SessionM θα ενισχύσει τη δυνατότητα της Mastercard να βοηθά εταιρείες σε όλον τον κόσμο να παρέχουν στους πελάτες τους προσωποποιημένες προσφορές σε πραγματικό χρόνο και να μετρούν τα αποτελέσματα των διαφημιστικών τους ενεργειών μέσω αξιόπιστων πληροφοριών που βασίζονται σε δεδομένα.

“Η SessionM μοιράζεται τη δέσμευση της Mastercard να δημιουργήσει εμπειρίες που θα οδηγήσουν στη διαχρονική αφοσίωση και την ουσιαστική και αποτελεσματική εμπλοκή των πελατών”, δήλωσε ο Lars Albright, συνιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της SessionM. “Ανυπομονούμε να ενταχθούμε στην οικογένεια της Mastercard και να μεταφέρουμε την καινοτόμο τεχνολογία μας σε ακόμα περισσότερους πελάτες, σε περισσότερα μέρη του κόσμου”.

Την τελευταία δεκαετία, η Mastercard έχει πραγματοποιήσει αρκετές επενδύσεις για να αναπτύξει τις υπηρεσίες που παρέχει σε εμπόρους λιανικής πώλησης και άλλα εμπορικά σήματα. Σε αυτές περιλαμβάνεται η εξαγορά της Applied Predictive Technologies, ενός εργαλείου analytics που επιτρέπει σε εταιρείες να ‘δουν’ τον πραγματικό αντίκτυπο του μάρκετινγκ, των προϊόντων τους και άλλων αποφάσεων, Η Mastercard έχει επίσης επεκτείνει το συμβουλευτικό πρόγραμμα της έχει βελτιώσει τις υπηρεσίες μάρκετινγκ που προσφέρει, εκτελώντας πλέον πολυ-καναλικές εκστρατείες για λογαριασμό των πελατών της.

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις