Τα πάντα για την ελληνική Startup Σκηνή

Trouva: Χρηματοδότηση 22 εκατ. δολαρίων με στόχο την επέκταση

Η Trouva, ένα marketplace που προσφέρει είδη σπιτιού (και όχι μόνο) από επιλεγμένες ανεξάρτητες μπουτίκ, εξασφάλισε χρηματοδότηση 21,8 εκατ. δολαρίων από τις Octopus Ventures, C4 Ventures και άλλους επενδυτές.

Η νέα χρηματοδότηση ανεβάζει τα χρήματα που έχει “σηκώσει” η εταιρεία στα 36 εκατ. δολάρια και θα χρησιμοποιηθεί για την επέκτασή του marketplace εκτός Ηνωμένου Βασιλείου και την αναβάθμιση της τεχνολογίας που χρησιμοποιείται στην πλατφόρμα, ιδιαίτερα όσον αφορά τη διαχείριση των αποθεμάτων και της εφοδιαστικής.

Η Trouva, που ιδρύθηκε το 2015, αυτή τη στιγμή την έδρα της στο Λονδίνο, από πέρυσι όμως δραστηριοποιείται και στο Βερολίνο. Η ιδρυτική της ομάδα αποτελείται από τους Mandeep Singh, Glen Walker και τον ελληνοκύπριο Άλεξ Λοϊζου, οι οποίοι δεν αποκάλυψαν την εκτιμώμενη αξία της εταιρείας μετά τη νέα χρηματοδότηση.

Το… αντίθετο της Amazon

Αυτό που μπορεί να αναρωτηθεί κάποιος διαβάζοντας τα παραπάνω είναι τι κάνει την Trouva να ξεχωρίζει ανάμεσα στην πληθώρα επιλογών που υπάρχουν αυτή τη στιγμή στο διαδίκτυο. Η ίδια απαντά πως είναι η “επιλεκτικότητα” της.

“Είμαστε πολύ επιλεκτικοί”, δηλώνει ο Mandeep Singh στο TechCrunch. “Αναγκαζόμαστε να απορρίψουμε την πλειοψηφία των καταστημάτων που θέλουν να πουλήσουν στην ιστοσελίδα μας. Ψάχνουμε για τους καλύτερους… Το να έχεις κάθε βάζο στον κόσμο είναι λιγότερο σημαντικό από το να έχεις το καλύτερο…”

Όσον αφορά τον ανταγωνισμό, ο Singh εξηγεί ότι είναι εύκολο για το κάθε ανεξάρτητο κατάστημα να “στήσει” το δικό του eshop όμως αυτό δεν θα του αποφέρει εύκολα πελάτες. Όπως λέει, η Trouva φροντίζει για το κομμάτι του backend, το οποίο περιλαμβάνει για παράδειγμα λογισμικό διαχείρισης αποθεμάτων και μεταφορών. “Όλο αυτό μπορεί να είναι δύσκολο να το κάνει μόνη της μια μπουτίκ”, συμπληρώνει.

Από την άλλη, κολοσσοί όπως η Amazon δεν φαίνεται να τρομάζουν την ομάδα γιατί όπως δηλώνει χαρακτηριστικά ο Singh “θεωρούμε τους εαυτούς μας το ακριβώς αντίθετο”. Οι μεγαλύτεροι ανταγωνιστές για την Trouva είναι αυτοί που απειλούν και τα ανεξάρτητα καταστήματα με τα οποία συνεργάζεται: “οι offline αλυσίδες, αυτοί που πωλούν είδη σπιτιού και ρούχα. Οι μεγάλοι παίκτες”.

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις