Τα πάντα για την ελληνική Startup Σκηνή

Το 60% των Ελλήνων ψωνίζει ηλεκτρονικά

Tην εδραίωση του ηλεκτρονικού εμπορίου στην ελληνική αγορά επιβεβαιώνει σε μελέτη της η Infobank παρά το γεγονός ότι τα ποσοστά υπολείπονται τα αντίστοιχα ευρωπαϊκά.

Σύμφωνα με τον Αλέξη Νικολαΐδη, Economic Research & Sectoral Studies Senior Analyst της Infobank, “η αξία των ηλεκτρονικών συναλλαγών στη χώρα μας εμφανίζει σημαντική ανάπτυξη λόγω των χαμηλότερων τιμών σε σχέση με τα συμβατικά καταστήματα, παράγοντας σημαντικός, ιδίως στην τωρινή περίοδο οικονομικής ύφεσης, ενώ οι καταναλωτές σταδιακά εξοικειώνονται ολοένα και περισσότερο με την τεχνολογία“.

Ωστόσο, όπως τονίζεται, στην έκθεση της Infobank, μόνο το 60%-65% των αγορών πραγματοποιούνται από ελληνικά sites, σε αντίθεση με τους Ευρωπαίους καταναλωτές που προτιμούν τα εθνικά τους sites για το 90% των αγορών τους. Οι Έλληνες χρήστες που διενεργούν αγορές από τα ξένα sites προτιμούν κυρίως e-shop από χώρες της Ε.Ε. και δευτερευόντως από τρίτες χώρες.

Το 2013 οι συνολικές πωλήσεις των ελληνικών και ξένων ηλεκτρονικών καταστημάτων σε Έλληνες καταναλωτές διαμορφώθηκαν σε περίπου 3,2 δισ. ευρώ, σημειώνοντας σημαντική άνοδο 25% από το προηγούμενο έτος.

Το 2014 η αγορά εκτιμάται ότι ενισχύθηκε περαιτέρω, καθώς οι καταναλωτές αύξησαν κατά περίπου 10% τον αριθμό των προϊόντων και υπηρεσιών που αγόρασαν διαδικτυακά κατά τη διάρκεια του έτους. Επιπλέον, η συχνότητα των online αγορών αυξήθηκε από μία για κάθε μήνα του 2013 σε 3 ανά 2 μήνες το 2014.

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις