Πέντε νικητές ανέδειξε ο διαγωνισμός θαλάσσιας οικονομίας Blue Growth II που πραγματοποιήθηκε για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά στη Ναυτιλιακή Λέσχη Πειραιά, με την υποστήριξη της Sony Mobile και του Δήμου Πειραιά.
Τους νικητές ανέδειξε η κριτική επιτροπή και η ψηφοφορία του κοινού, και κέρδισαν πρόσβαση σε υπηρεσίες αξίας 5.000 ευρώ, πρόσβαση στους χώρους εργασίας και στην υποστήριξη της Aephoria και του Blue Growth, υποτροφίες για προγράμματα MBA και την ευκαιρία να παρουσιάσουν τις ιδέες τους στα Ποσειδώνια τον Ιούνιο του 2016.
Ειδικότερα, ο πρώτος νικητής, η ομάδα του project Hopwave, ενός πρωτοποριακού Mobile App που βοηθάει τον χρήστη να οργανώσει το ταξίδι του, να ανακαλύψει και να κινηθεί στα Ελληνικά νησιά παρέχοντας χρήσιμες πληροφορίες σχετικά με όλα τα μέσα μεταφοράς που πρόκειται να χρησιμοποιήσει, έλαβε το Sony Xperia Bluegrowth Award που περιλαμβάνει: οικονομική υποστήριξη αξίας 5.000 ευρώ, εξελιγμένα Xperia smartphones καθώς και τη δυνατότητα να εγκαταστήσουν την εφαρμογή στο επόμενο Xperia smartphone της Sony.
Σημειώνεται, τέλος, ότι στον διαγωνισμό συμμετείχαν εννέα διαγωνιζόμενες ομάδες που παρουσίασαν τις καινοτόμες ιδέες τους και έκαναν την πρόταση τους για πρωτότυπα projects που συνδέονται με τον χώρο της ναυτιλίας, του τουρισμού και της «γαλάζιας οικονομίας» και μπορούν να υλοποιηθούν άμεσα, λαμβάνοντας τη σωστή υποστήριξη σε όλα τα επίπεδα.