StartUpper

Η UiPath αναζητά B2B Startups για αυτοματοποίηση λογισμικού στην Ελλάδα

Ta δύο προηγούμενα προγράμματα συγκέντρωσαν πάνω από 400 συμμετοχές προσφέροντας υποστήριξη σε ταλαντούχες ομάδες από την περιοχή.

Η UiPath, η μεγάλη εταιρεία λογισμικού για αυτοματοποιημένες υπολογιστικές εργασίες από τη Ρουμανία ανακοίνωσε τη τρίτη παρουσίαση των UiPath Automation Awards 2021. Φέτος, ο διαγωνισμός επικεντρώνεται στην περιοχή CEE (Central and Eastern Europe) και τις B2B Startups με λύσεις αυτοματοποίησης λογισμικού που μπορούν να επιταχύνουν τον εταιρικό ψηφιακό μετασχηματισμό σε παγκόσμιο επίπεδο.

Ta δύο προηγούμενα προγράμματα συγκέντρωσαν πάνω από 400 συμμετοχές προσφέροντας υποστήριξη σε ταλαντούχες ομάδες από την περιοχή. Αυτή τη φορά θα τρέξουν δύο προγράμματα, ένα για την κατηγορία Startup και ένα για την κατηγορία Scaleup με τις αιτήσεις να είναι ανοικτές μέχρι τη 1η Σεπτεμβρίου.

Γνωρίζουμε τις προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι νέες εταιρείες καθώς εξελίσσονται και καινοτομούν. Δεδομένου του γρήγορου ρυθμού καινοτομίας στον αυτοματισμό λογισμικού και των τεράστιων, αλλά ανεκμετάλλευτων δυνατοτήτων της τεχνολογίας για να κάνει τον κόσμο καλύτερο, έχουμε υψηλό κίνητρο και δεσμευόμαστε να βοηθήσουμε τους αναδυόμενους παίκτες στον χώρο να αξιοποιήσουν πλήρως τις δυνατότητές τους και να ανέβουν επίπεδο παγκοσμίως” , δήλωσε ο Vargha Moayed, CSO στη UiPath.

Τον Οκτώβριο, οι φιναλίστ θα παρουσιάσουν τις ιδέες τους στην κριτική επιτροπή κατά τη διάρκεια του τελικού των βραβείων αυτοματισμού. Θα φιλοξενηθεί από το Wolves Summit στο Βρότσλαβ, της Πολωνίας.

Το πρώτο βραβείο είναι ανοικτό σε  Startups με βιώσιμο προϊόν αυτοματισμού, οι οποίες έχουν λάβει μέγιστη χρηματοδότηση 1 εκατ. δολαρίων. Ο νικητής θα λάβει έπαθλο 50.000 ευρώ, καθοδήγηση, μάρκετινγκ και τεχνική υποστήριξη για 12 μήνες.

Το δεύτερο είναι ανοιχτό σε Startups που έχουν μια ομάδα τεσσάρων ή περισσότερων ανθρώπων, μια λειτουργική τεχνολογία αυτοματισμού, τουλάχιστον τρεις πελάτες και χρηματοδότηση μικρότερη από 3 εκατ. δολάρια. Ο νικητής θα λάβει καθοδήγηση σε επίπεδο διοίκησης, πωλήσεων και υποστήριξη μάρκετινγκ.

Οι χώρες που περιλαμβάνονται στο πρόγραμμα είναι οι: Αλβανία, Λευκορωσία, Βουλγαρία, Κροατία, Κύπρος, Τσεχία, Εσθονία, Ελλάδα, Ουγγαρία, Λετονία, Λιθουανία, Μάλτα, Μολδαβία, Πολωνία, Ρουμανία, Σλοβακική Δημοκρατία, Σλοβενία, Ουκρανία, Σερβία, Μαυροβούνιο) και Τουρκία.

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις