Τα πάντα για την ελληνική Startup Σκηνή

RoomPriceGenie: 1,8 εκατ. ευρώ για την αυτοματοποιημένη τιμολόγηση για επιχειρήσεις φιλοξενίας

Η ελβετο-γερμανική Traveltech Startup με Έλληνα co-founder, RoomPriceGenie,σηκώνει 1,8 εκατ. ευρώ για να επιταχύνει τη διεθνή ανάπτυξη της καινοτόμου λύσης αυτοματισμού τιμολόγησης.

Η RoomPriceGenie ιδρύθηκε το 2017 και σκοπός της είναι να φέρει αυτοματοποιημένη, δυναμική τεχνολογία τιμολόγησης στις επιχειρήσεις φιλοξενίας παγκοσμίως. Η εταιρεία βοηθά τους πελάτες της – ξενοδοχεία, επιχειρήσεις διαμερισμάτων, μοτέλ και άλλα – να αυξήσουν σημαντικά τα έσοδά τους αυτοματοποιώντας τις τιμολογήσεις.

Τους τελευταίους 12 μήνες, η εταιρεία έχει τριπλασιάσει τα έσοδά της παρουσιάζοντας δυναμική ανάπτυξη. “Η λύση που παρέχουμε αρχίζει να αναγνωρίζεται ως σημαντικό μέρος κάθε επιχείρησης φιλοξενίας, ανεξάρτητα από το μέγεθος”, δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος και ιδρυτής Άρης Ανδρικόπουλος. “Η αυτοματοποιημένη βοήθεια τιμολόγησης είναι κάτι που θα γίνει ο κανόνας και όχι η εξαίρεση, για όλους τους τύπους ξενοδοχείων, από οικογενειακές επιχειρήσεις μέχρι μεγάλες αλυσίδες.

Η Startup αναφέρει ότι σήμερα, λιγότερο από το 10% των ξενοδοχείων παγκοσμίως χρησιμοποιούν τεχνολογία για να τα βοηθήσουν στις τιμολογήσεις τους. Αυτό είναι κάτι που το RoomPriceGenie είναι αποφασισμένο να αλλάξει. Οι τρέχουσες λύσεις απευθύνονται κυρίως σε μεγάλα ξενοδοχεία, όπου το αφοσιωμένο προσωπικό είναι πλήρως εστιασμένο στη διαχείριση εσόδων. Πιστεύουμε ότι η αυτοματοποιημένη τιμολόγηση πρέπει να είναι προσβάσιμη σε όλους. Ανεξάρτητα από το αν διαχειρίζεστε ένα ξενοδοχείο 10 δωματίων ή μια επιχείρηση 45 διαμερισμάτων, ο αντίκτυπος που έχει η αυτοματοποιημένη τιμολόγηση στην επιχείρησή σας δεν συγκρίνεται με καμία άλλη λύση λογισμικού εκεί έξω.“, δήλωσε επίσης ο Άρης Ανδρικόπουλος.

Ο διευθύνων σύμβουλος και ιδρυτής Άρης Ανδρικόπουλος, κάτοχος διδακτορικού τίτλου στα μαθηματικά, έχει εργαστεί με αλγόριθμους τα τελευταία 20 χρόνια. Συνάντησε για πρώτη φορά την πρόκληση της τιμολόγησης των δωματίων όταν ο πατέρας του, ο οποίος διατηρεί ένα bed & breakfast στην Αγγλία, έχανε συνεχώς χρήματα επειδή οι τιμές του δωματίου του ήταν είτε πολύ χαμηλές είτε πολύ υψηλές. Με στόχο να λύσει το πρόβλημα του πατέρα του, ανέπτυξε έναν αλγόριθμο που ανέλαβε τη δουλειά της τιμολόγησης των δωματίων. Σήμερα, λιγότερο από 4 χρόνια αργότερα, το RoomPriceGenie υποστηρίζει πάνω από 500 επιχειρήσεις φιλοξενίας παγκοσμίως. 

Η παγκόσμια πανδημία χτύπησε πολύ την ταξιδιωτική βιομηχανία και οι ημέρες όπου τα ακίνητα μπορούσαν να υποδεχτούν τους επισκέπτες, κυρίως ενδιάμεσα στα lockdowns, ήταν περιορισμένα. Διαθέτοντας τη σωστή στρατηγική τιμολόγησης και ανταποκρινόμενος στη μεγάλη ζήτηση και τις αλλαγές της αγοράς ήταν ζωτικής σημασίας η αξιοποίηση της συσσωρευμένης ζήτησης για ταξίδια.

Η πανδημία έχει ανατρέψει πολλά πράγματα. Όχι μόνο πέρυσι, αλλά και φέτος. Για μεγάλο χρονικό διάστημα, ήταν πολύ αβέβαιο πότε και αν θα ήταν δυνατόν να ταξιδέψουμε. Μόλις όμως άνοιξαν τα σύνορα, οι προορισμοί των διακοπών κατακλύστηκαν από ταξιδιώτες. Τα περισσότερα ακίνητα δεν το περίμεναν αυτό και πουλούσαν τα δωμάτιά τους σε χαμηλές τιμές, αν και η ζήτηση ήταν μερικές φορές υψηλότερη από ποτέ”, δήλωσε ο Jörg Siegel, CTO και συνιδρυτής της RoomPriceGenie.
Σύμφωνα με την Startup, η έξυπνη λύση που προσφέρει διασφαλίζει ότι οι τιμές είναι πάντα σε ένα επίπεδο όπου η προσφορά και η ζήτηση συναντιούνται.” Στόχος μας είναι να αυξήσουμε τα έσοδα κατά 20% χρεώνοντας υψηλότερες τιμές κάποιες ημέρες και πουλώντας περισσότερα δωμάτια σε άλλες.” συμπλήρωσε ο Siegel.

Του νέου γύρου χρηματοδότησης ηγήθηκαν οι Wingman Ventures και Mutschler Ventures με τη συμμετοχή της RKKVC και της Zürcher Kantonalbank.Παρόλο που η δραστηριότητα στον χώρο της φιλοξενίας αποτελεί πρόκληση στην εποχή που διανύουμε, η ομάδα της RoomPriceGenie κατάφερε να επεκτείνει σημαντικά και με συνέπεια τη βάση χρηστών τους. Ενώ η αγορά κατέρρευσε εκείνοι μεγάλωσαν. Παρουσιάζουν μια εντυπωσιακή απόδοση.”, σχολίασε ο Maximilian Engelken της Mutschler Ventures, ο οποίος μπήκε πρόσφατα στο Διοικητικό Συμβούλιο.

Η εμπιστοσύνη που έδειξαν οι πελάτες τους στο RoomPriceGenie, που αποδείχθηκε όχι μόνο από τα θετικά σχόλια αλλά και από τα χαμηλά ποσοστά χαμένης πελατείας, δείχνει ότι η αυτοματοποιημένη τιμολόγηση είναι ζωτικής σημασίας για τις επιχειρήσεις φιλοξενίας, ακόμη και σε δύσκολους καιρούς. Η λύση είναι πολύ επεκτάσιμη, δίνει στους χρήστες προτάσεις τιμών μέσα σε λίγα λεπτά και είναι εύκολα κατανοητό, καθιστώντας την ιδανική για ένα μεγάλο μερίδιο της αγοράς φιλοξενίας.”, πρόσθεσε ο Alex Stöckl της Wingman Ventures, ο οποίος πήρε σημαντικό μερίδιο σε αυτόν τον γύρο χρηματοδότησης και που υποστήριξε την εταιρεία τα τελευταία δύο χρόνια.

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις