Τα πάντα για την ελληνική Startup Σκηνή

Η ελληνική Pollfish “σήκωσε” 2,2 εκατ. ευρώ!

Το ποσό των περίπου 2,2 εκατ. ευρώ κατάφερε να συγκεντρώσει σε Series A χρηματοδότηση η ελληνική startup Pollfish, που δραστηριοποιείται στον τομέα της ανάπτυξης πλατφορμών για mobile survey. Της διαδικασίας χρηματοδότησης ηγήθηκαν οι Odyssey Investment Partners, PJ Catalyst, Woodside Group, καθώς επίσης και μια σειρά από angel επενδυτές.

Θα πρέπει να σημειωθεί πως η Pollfish είχε αντλήσει 200.000 ευρώ ως seed χρηματοδότηση, εκ των οποίων τα 150.000 ευρώ προέρχονταν από την PJ Catalyst και τα υπόλοιπα 50.000 ευρώ από angel επενδυτές. Η εταιρεία, που δημιουργήθηκε τον Σεπτέμβριο του 2013 από τους Γιάννη Παπαδάκη, Ανδρέα Βούρκο, Γιάννη Ζαούδη και Ζήση Μπέλλα, δίνει λύση στο πρόβλημα της αξιοπιστίας και της ακρίβειας των real-time αποτελεσμάτων των ερευνών αγοράς. Μάλιστα, έχει καταφέρει τα surveys της να χρησιμοποιούνται αυτή τη στιγμή από περισσότερες από 8.000 mobile εφαρμογές, τόσο σε Google Play όσο και στο Apple AppStore, και απευθύνεται σε κάτι παραπάνω από 120 εκατ. χρήστες!

“Επιθετική” είσοδος στις ΗΠΑ και ανάπτυξη νέας γενιάς “ευφϋών” εφαρμογών!

!!!zaoudis_STARTUPPER
Ο Γιάννης Ζαούδης.

Όπως ανέφερε αποκλειστικά στο Startupper.gr ο Γιάννης Ζαούδης, CTO και co-founder της Pollfish: “Είμαστε ιδιαίτερα ευχαριστημένοι από το γεγονός πως υπό τέτοια δύσκολη χρονική όσο και οικονομική συγκυρία, καταφέραμε να αντλήσουμε μια γενναιόδωρη χρηματοδότηση, η οποία αν μη τι άλλο αποδεικνύει την δυναμική της Pollfish. Τα νέα κεφάλαια αναμένεται να χρησιμοποιηθούν για διττό σκοπό: Αφενός μεν θα χρηματοδοτήσουμε την περαιτέρω… επιθετική είσοδό μας στην αγορά των ΗΠΑ, ενώ παράλληλα θα αναπτύξουμε μια σειρά από νέα, αρκούντως εντυπωσιακά προϊόντα. Συγκεκριμένα, ο άξονας στον οποίο θα κινούνται οι νέες εφαρμογές μας είναι η σύνδεση των μεταδεδομένων με την ίδια την συσκευή. Έτσι, σύντομα θα είμαστε σε θέση να εκτιμούμε με εντυπωσιακή ακρίβεια λ.χ. εάν οι χρήστες συσκευών του “X” brand ενδιαφέρονται περισσότερο για τα αθλητικά γεγονότα εν συγκρίσει με τους χρήστες του “Ψ” brand φορητής συσκευής κ.ο.κ. Όπως αντιλαμβάνεστε, τα δεδομένα που θα προκύπτουν από αυτού του τύπου τις έρευνες θα μπορούν να αξιοποιηθούν σε σημαντικό βαθμό από τις ενδιαφερόμενες επιχειρήσεις”.

Η Pollfish απευθύνεται στη διεθνή αγορά με τρεις τρόπους: Μέσω συνεργασιών με agencies όπως λ.χ. τα Millward Brown, OMD, Kapa Research κ.ά., απευθείας σε εταιρείες του μεγέθους των Mondelez, Mercedes, Deutsche Telekom κ.ά. και τέλος μέσω ενός online εργαλείου που έχει αναπτύξει και διαθέτει προς χρήση μικρότερου και μεσαίου μεγέθους εταιρειών.

Τέλος, στα άμεσα σχέδια της εταιρείας είναι και η ενίσχυση του προσωπικού της, καθώς από τα 8 άτομα που απασχολεί σήμερα, προγραμματίζει να προσλάβει άμεσα 5 άτομα. Όσο για τον τρόπο της λειτουργίας της και υπό το πρίσμα πως η Βορειο-αμερικανική αγορά αποτελεί μια σημαντική πρόκληση για την Pollfish, σχεδιάζεται ο τομέας των operations και του marketing να μεταφερθούν και εδρεύουν στις ΗΠΑ και η ανάπτυξη των προϊόντων να παραμείνει στην Ελλάδα.

pollfish_map_702

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις