Στα επίπεδα των 70 εκατ. δολ. ανήλθε ο δεύτερος γύρος χρηματοδότησης που κατάφερε να συγκεντρώσει η Flipagram, σε μια διαδικασία της οποίας ηγήθηκε η Sequoia με τη συμμετοχή των Kleiner Perkins και Index Ventures.
Πρόκειται δε για έναν ιδιαίτερα εύκολο τρόπο δημιουργίας και διαμοιρασμού ιστοριών βίντεο δια μέσω της αξιοποίησης φωτογραφιών, βίντεο και μουσικής. Το κοινό δημιουργεί “Flipagrams” διάκρειας ενός λεπτού τα οποία μπορούν να περιλαμβάνουν φωτογραφίες, κείμενα, μουσική και ήχο σε συχνότητα που ξεπερνά τα 14 εκατ. το μήνα.