Η Hyundai αρχίζει την κατασκευή εργοστασίου EV στη Νότια Κορέα

Newsroom
1'

Σύμφωνα με δημοσίευμα του Reutersη νοτιοκορεατική αυτοκινητοβιομηχανία Hyundai Motor Co σχεδιάζει την κατασκευή εργοστασίου παραγωγής ηλεκτρικών οχημάτων, ενώ το το εργοστάσιό της στο Asan της Νότιας Κορέας αναμένεται να κλείσει.

Το νέο εργοστάσιο κατασκευής EV θα κατασκευαστεί μεταξύ 31 Δεκεμβρίου έως τις 13 Φεβρουαρίου2024, ανέφερε η νοτιοκορεατική αυτοκινητοβιομηχανία σε κανονιστική κατάθεση τη Δευτέρα.

Υπενθυμίζεται ότι πριν από μερικές ημέρες η Hyundai ανακοίνωσε ότι θα επενδύσει 2 τρισ. γουόν (1,52 δισεκατομμύρια δολάρια) στην κατασκευή εργοστασίου ηλεκτρικών οχημάτων στη Νότια Κορέα προκειμένου να επιταχύνει την αποχώρησή της από τα βενζινοκίνητα οχήματα.

Τέλος, η Hyundai είναι η τρίτη μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία στον κόσμο με βάση τον όγκο πωλήσεων χάρη στη θυγατρική της Kia Corp και βάση του σχεδιασμού της θέλει να ξεκινήσει τη μαζική παραγωγή EV στο εργοστάσιο της το πρώτο τρίμηνο του 2026.

 

 

Μοιραστείτε αυτό το άρθρο
ΑπόNewsroom
Ακολουθήστε
Tο πρώτο ειδησεογραφικό πόρταλ στην Ελλάδα για τις startups, που αναδεικνύει τα νέα και τη δυναμική του ελληνικού οικοσυστήματος. Εκτός από την καταγραφή του ελληνικού οικοσυστήματος καλύπτει τα τεκταινόμενα και τις διεθνείς τάσεις σε ό,τι αφορά στις startups, τις επενδύσεις, τις νομικές και φορολογικές ρυθμίσεις που αφορούν στα επιχειρηματικά οικοσυστήματα της Ευρώπης και του κόσμου.