Τα πάντα για την ελληνική Startup Σκηνή

Η Ινδία μειώνει τον φόρο εισαγωγής EV- Μεγάλη ώθηση για την Tesla

Η μείωση φόρων αφορά τις εταιρείες που σχεδιάζουν να επενδύσουν τουλάχιστον 500 εκατ. δολάρια για τη δημιουργία εργοστασίου παραγωγής ηλεκτρικών οχημάτων στη χώρα

Η Ινδία ανακοίνωσε την πρόθεσή της να μειώσει τους φόρους εισαγωγής σε ορισμένα ηλεκτρικά οχήματα για εταιρείες που δεσμεύονται να επενδύσουν τουλάχιστον 500 εκατ. δολάρια για τη δημιουργία εργοστασίου παραγωγής εντός τριών ετών. Με αυτόν τον τρόπο ενισχύονται τα σχέδια της Tesla να εισέλθει στην ινδική αγορά.

Για χρόνια, ο Ίλον Μασκ προσπαθούσε να εισέλθει στην ινδική αγορά, αλλά το Νέο Δελχί δεν ήταν πρόθυμο να το κάνει, εκτός αν δεσμευόταν για τοπική παραγωγή. Αξιωματούχοι της Tesla επισκέφθηκαν την Ινδία αρκετές φορές τους τελευταίους μήνες, ενώ ο Μασκ συναντήθηκε με τον πρωθυπουργό Narendra Modi πέρυσι.

Οι εταιρείες που πληρούν τις απαιτήσεις για τις επενδύσεις και την κατασκευή θα μπορούν να εισάγουν περιορισμένο αριθμό ηλεκτρικών οχημάτων με χαμηλότερο φόρο 15% για αυτοκίνητα που κοστίζουν από 35.000 δολάρια και πάνω. Η Ινδία επιβάλλει επί του παρόντος φόρο 70% ή 100% στα εισαγόμενα αυτοκίνητα και EV ανάλογα με την αξία τους, αναφέρει το Reuters.

«Προσκαλούμε τις παγκόσμιες εταιρείες να έρθουν στην Ινδία. Είμαι βέβαιος ότι η Ινδία θα γίνει παγκόσμιος κόμβος για την κατασκευή ηλεκτρικών οχημάτων και αυτό θα δημιουργήσει θέσεις εργασίας και θα βελτιώσει το εμπόριο», δήλωσε ο υπουργός Εμπορίου της Ινδίας, Piyush Goyal.

Ο Goyal δήλωσε ότι η κίνηση αυτή θα ωφελήσει τους καταναλωτές, που θα αποκτήσουν τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα σε φθηνότερη τιμή, ενώ παράλληλα θα βοηθήσει τον στόχο της κυβέρνησης να μειώσει τις εισαγωγές πετρελαίου και, ως εκ τούτου, τις εκροές συναλλάγματος.

Η αγορά EV της Ινδίας είναι μικρή αλλά αναπτυσσόμενη με την εγχώρια αυτοκινητοβιομηχανία Tata Motors (TAMO.NS), να κυριαρχεί στις πωλήσεις. Τα ηλεκτρικά μοντέλα αποτελούσαν περίπου το 2% των συνολικών πωλήσεων αυτοκινήτων στην Ινδία το 2023 και η κυβέρνηση θέλει να το αυξήσει στο 30% μέχρι το 2030.

Η νέα πολιτική θα ανοίξει το δρόμο στις παγκόσμιες αυτοκινητοβιομηχανίες να αξιοποιήσουν την τρίτη μεγαλύτερη αγορά αυτοκινήτων στον κόσμο, σε μια εποχή που ο ρυθμός ανάπτυξης των ηλεκτρικών οχημάτων επιβραδύνεται, αναγκάζοντας τις εταιρείες να αναζητήσουν νέες αγορές για να ενισχύσουν τις πωλήσεις.

Ο στόχος της νέας πολιτικής είναι να ενισχύσει το οικοσύστημα των EV με την προώθηση του υγιούς ανταγωνισμού μεταξύ των παικτών EV που οδηγεί σε υψηλό όγκο παραγωγής, οικονομίες κλίμακας, χαμηλότερο κόστος παραγωγής. Αυτό θα ανοίξει την ινδική αγορά αυτοκινήτων σε νέες αυτοκινητοβιομηχανίες, προμηθευτές, τεχνολογίες και το συνολικό οικοσύστημα EV.

Οι εισαγωγές EV με χαμηλότερους δασμούς θα επιτρέπονται για πέντε χρόνια το πολύ και ο συνολικός αριθμός των οχημάτων θα περιοριστεί σε 8.000 ετησίως. Η επενδυτική δέσμευση που αναλαμβάνει η εταιρεία θα πρέπει να υποστηρίζεται από τραπεζική εγγύηση, η οποία θα επιστρατεύεται σε περίπτωση που η εταιρεία δεν συμμορφώνεται με τις εντολές της πολιτικής.

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις