Τα πάντα για την ελληνική Startup Σκηνή

Brandtech Group: Στα 4 δισ. δολάρια η αξία της Ad-tech εταιρείας μετά τον νέο γύρο χρηματοδότησης

Η εταιρεία, η οποία ειδικεύεται στις generative AI λύσεις, «σήκωσε» 115 εκατ. δολάρια

Το ποσό των 115 εκατ. δολαρίων εξασφάλισε η Ad-tech εταιρεία, The Brandtech Group, σε έναν Series C γύρο χρηματοδότης, ο οποίος «απογείωσε» την αξία της στα 4 δισ. δολάρια. Το The Brandtech Group, το οποίο έχει την έδρα του στην Νέα Υόρκη, ειδικεύεται στις generative AI λύσεις.

Στον νέο γύρο χρηματοδότησης ηγήθηκε η Fimalac και η NendoLabs, ενώ συμμετείχαν και οι Mousse Partners και Bansk Group.

Την ίδια ώρα, η εταιρεία ανακοίνωσε ότι ο Matthieu Bucaille, πρώην CEO του Lazard International αναλαμβάνει τη θέση του Global Chief Financial Officer.

Το The Brandtech Group, το οποίο ιδρύθηκε το 2015 από τον David Jones αξιοποιεί τις δυνατότητες της generative AI για να βοηθήσει τους πελάτες της να αναπτύξουν μια πιο αποτελεσματική στρατηγική marketing.

Πρόσφατα το The Brandtech Group εξαγόρασε την Gen AI marketing πλατφόρμα, ονόματι “Pencil”, η οποία βοηθάει τις εταιρείες να αναπτύξουν πιο αποτελεσματικές διαφημιστικές καμπάνιες. Μετά την εξαγορά, η Pencil λάνσαρε το “Pencil Pro”, ένα νέο εργαλείο ειδικά σχεδιασμένο για brands παγκόσμιου βεληνεκούς.

Αξίζει να αναφέρουμε ότι στους πελάτες της Pencil περιλαμβάνονται μεταξύ άλλων οι Google, Microsoft, Unilever, LVMH, Morgan Stanley, Bayer, TikTok, Diageo, Reckitt και Renault-Nissan.

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις