Ο Ίλον Μασκ καταθέτει νέα αγωγή κατά της OpenAI και του Σαμ Άλτμαν

Ο Μασκ κατηγορεί τον Άλτμαν πως τον ξεγέλασε να στηρίξει την OpenAI ως συνιδρυτής

Newsroom
1'

Συνεχίζεται η κόντρα του Ίλον Μασκ με την OpenAI και τον CEO, Σαμ Άλτμαν, με τον δισεκατομμυριούχο να προχωρά στην υποβολή νέας αγωγής εναντίον τους.

Ειδικότερα, στην αγωγή που κατατέθηκε σε ομοσπονδιακό δικαστήριο ο Μασκ ισχυρίζεται ότι εξαπατήθηκε από τον Άλτμαν και τον σημερινό πρόεδρο της OpenAI, Γκρεγκ Μπρόκμαν, ώστε να συνιδρύσει την εταιρεία Τεχνητής Νοημοσύνης με το σκεπτικό ότι ήταν μη κερδοσκοπική. Ο ιδιοκτήτης της Tesla και της SpaceX τους κατηγορεί ότι αργότερα τον πρόδωσαν δημιουργώντας ένα «αδιαφανές δίκτυο κερδοσκοπικών θυγατρικών της OpenAI», τις οποίες χαρακτηρίζει ως «αχαλίνωτες αυτοεπιχειρήσεις».

«Η δολιότητα και η εξαπάτηση είναι σαιξπηρικών διαστάσεων», αναφέρεται χαρακτηριστικά στην αγωγή.

Υπενθυμίζουμε ότι ο Ίλον Μασκ αποχώρησε από το διοικητικό συμβούλιο της OpenAI το 2018, ενώ έχει εκφράσει πολλές φορές τον φόβο του για την Τεχνητή Νοημοσύνη και τους κινδύνους που αυτή εγκυμονεί για την ανθρωπότητα. Μάλιστα, όπως υποστηρίζει ο ίδιος, η επένδυσή του στην OpenAI έγινε καθώς του παρασχέθηκαν διαβεβαιώσεις ότι στο επίκεντρο τίθεται η ασφάλεια της ανθρωπότητας και όχι η κερδοφορία.

Μοιραστείτε αυτό το άρθρο
ΑπόNewsroom
Ακολουθήστε
Tο πρώτο ειδησεογραφικό πόρταλ στην Ελλάδα για τις startups, που αναδεικνύει τα νέα και τη δυναμική του ελληνικού οικοσυστήματος. Εκτός από την καταγραφή του ελληνικού οικοσυστήματος καλύπτει τα τεκταινόμενα και τις διεθνείς τάσεις σε ό,τι αφορά στις startups, τις επενδύσεις, τις νομικές και φορολογικές ρυθμίσεις που αφορούν στα επιχειρηματικά οικοσυστήματα της Ευρώπης και του κόσμου.