Στο «χορό» των απολύσεων και η DoorDash

Newsroom
1'

Στον δρόμο των μαζικών απολύσεων μπήκε και η υπηρεσία delivery, DoorDash. Πιο συγκεκριμένα, ο CEO της DoorDash, Tony Xu, σε σημερινό του μήνυμα προς το προσωπικό, ανακοίνωσε την απόλυση 1.250 εργαζομένων, στο πλαίσιο της συνεχιζόμενης προσπάθειας μείωσης του κόστους της εταιρείας.

Η DoorDash μπαίνει πλέον στη μακρά λίστα των τεχνολογικών εταιρειών που έχουν πραγματοποιήσει πρόσφατα σε μαζικές απολύσεις, η οποία περιλαμβάνει μεταξύ άλλων την Amazon, τη Μeta, την Twitter, την HP και την Lyft.Οι προσλήψεις στον τεχνολογικό τομέα αυξήθηκαν ραγδαία κατά τη διάρκεια της πανδημίας. Ωστόσο, τους τελευταίους μήνες, η μειωμένη ζήτηση καθώς και η έλλειψη εμπιστοσύνης από τους επενδυτές, έχουν οδηγήσει πολλές εταιρείες σε περικοπές.

Η DoorDash η οποία είχε φτάσει να απασχολεί 8.600 εταιρικούς υπαλλήλους, ανακοίνωσε επιβράδυνση στις προσλήψεις νωρίτερα φέτος.

Η εταιρεία θα προσφέρει διορία 17 εβδομάδων στους εργαζόμενους που πλήττονται από την απόφασή της. Η υγειονομική περίθαλψη θα συνεχιστεί μέχρι τον Μάρτιο του 2023. Για τους υπαλλήλους στο εξωτερικό ή τους υπαλλήλους που χορηγούνται με βίζα, η ημερομηνία τερματισμού θα είναι η 1η Μαρτίου.

Τέλος, αξίζει να σημειωθεί ότι οι μετοχές της DoorDash έχουν υποχωρήσει πάνω από 60% στο έτος μέχρι σήμερα.

Μοιραστείτε αυτό το άρθρο
ΑπόNewsroom
Ακολουθήστε
Tο πρώτο ειδησεογραφικό πόρταλ στην Ελλάδα για τις startups, που αναδεικνύει τα νέα και τη δυναμική του ελληνικού οικοσυστήματος. Εκτός από την καταγραφή του ελληνικού οικοσυστήματος καλύπτει τα τεκταινόμενα και τις διεθνείς τάσεις σε ό,τι αφορά στις startups, τις επενδύσεις, τις νομικές και φορολογικές ρυθμίσεις που αφορούν στα επιχειρηματικά οικοσυστήματα της Ευρώπης και του κόσμου.