«Έπεσε» και η Goldman Sachs – Απολύει 4.000 υπαλλήλους

Newsroom
1'

Στο «χορό» των απολύσεων μπήκε και η Goldman Sachs, η οποία σύμφωνα με το Semafor σκοπεύει να προχωρήσει σε απολύσεις έως 4.000 υπαλλήλων, σε μια προσπάθεια να φτάσει τους στόχους κερδοφορίας της.

Σύμφωνα με το δημοσίευμα, οι περικοπές «αγγίζουν» έως και το 8% του συνολικού προσωπικού του επενδυτικού οίκου. Η Goldman έχει ήδη ζητήσει από τους υπεύθυνους τμημάτων να εντοπίσουν τους υπάλληλους με τις χειρότερες επιδόσεις, ωστόσο η τελική λίστα για τις περικοπές δεν έχει οριστικοποιηθεί ακόμη.

Το τελευταίο διάστημα πολλά δημοσιεύματα ήθελαν την Goldman να σκοπεύει να καταργήσει άμεσα τουλάχιστον 400 θέσεις εργασίας.

Η τράπεζα αντιμετωπίζει υψηλά λειτουργικά κόστη, ενώ οι αναλυτές να προβλέπουν πως τα κέρδη θα μειωθούν κατά 44% για το σύνολο του 2022.

Μοιραστείτε αυτό το άρθρο
ΑπόNewsroom
Ακολουθήστε
Tο πρώτο ειδησεογραφικό πόρταλ στην Ελλάδα για τις startups, που αναδεικνύει τα νέα και τη δυναμική του ελληνικού οικοσυστήματος. Εκτός από την καταγραφή του ελληνικού οικοσυστήματος καλύπτει τα τεκταινόμενα και τις διεθνείς τάσεις σε ό,τι αφορά στις startups, τις επενδύσεις, τις νομικές και φορολογικές ρυθμίσεις που αφορούν στα επιχειρηματικά οικοσυστήματα της Ευρώπης και του κόσμου.