Τα πάντα για την ελληνική Startup Σκηνή

Urban Owl: Από το Crowdfunding στη παγκόσμια αγορά

H Urban Owl είναι άλλο ένα παράδειγμα πως ένα «όνειρο» και μια καλή ιδέα μπορεί να γίνει επιχειρηματική πράξη εκμεταλλευόμενοι όλα τα μέσα δικτύωσης, marketing και χρηματοδότησης που προσφέρει η ψηφιακή οικονομία

To όνειρο του Δημήτρη Διαμάντη ήταν να κατασκευάσει στην Ελλάδα μία σειρά από χειροποίητα γυαλιά με Ευρωπαϊκές προδιαγραφές. Όπως αναφέρει, η ιδέα ξεκίνησε πριν ενάμιση χρόνο περίπου και τον Ιούλιο του 2015, εν μέσω capital controls, πάρθηκε η απόφαση να πραγματοποιηθεί μια καμπάνια συμμετοχικής χρηματοδότησης στο Indigogo.

Τα γυαλιά Urban Owl σχεδιασμένα και κατασκευασμένα στην Ελλάδα, με Ευρωπαϊκές προδιαγραφές, από υψηλής ποιότητας Ιταλική πρώτη ύλη, σε σχέδια με new retro επιρροές, ήδη ταξιδεύουν από τη Γαλλία μέχρι την Αμερική.
O πελάτης έχει την επιλογή για φακούς υψηλής ευκρίνειας με μικρό επιπλέον κόστος, μια νέα εμπειρία φακών που έχουν την ικανότητα να φιλτράρουν επιλεκτικά το φως του ηλίου και αυτό έχει ως αποτέλεσμα την ενίσχυση των κύριων χρωμάτων όπως το κόκκινο, το πράσινο, το κίτρινο και το μπλε, που δημιουργούν μια αίσθηση ξεκούραστης και απολαυστικής όρασης.
Σημειωτέον οι φακοί HD είναι ιδανικοί για παιχνίδια Augmented Reality στο Smartphone, όπως για παράδειγμα για το Pockemon GO, σε συνθήκες έντονου ηλιακού φωτός.
 UrbanOwl-Glasses

Όπως αναφέρει ο Δημήτρης: «Χωρίς να γνωρίζω εάν θα πετύχαινε η καμπάνια, βασικός μου στόχος ήταν να εμπνεύσω τους νέους στην Ελλάδα να κυνηγήσουν τα όνειρά τους, άλλωστε εκείνη την περίοδο της αρχικής επιβολής των capital controls η ψυχολογία ήταν δραματική και οι προσδοκίες στο μηδέν».
Ξεκίνησε, λοιπόν, η καμπάνια στο crowdfunding website Indiegogo, με στόχο να στηθεί η πρώτη συλλογή. H Urban Owl συγκέντρωσε 23.000€ εν μέσω capital controls και με τις Ελληνικές πιστωτικές κάρτες να μην γίνονται αποδεκτές από την Indiegogo και το Paypal.

Ο Δημήτρης συνεχίζει με μερικές πολύ χρήσιμες συμβουλές για τις καμπάνιες Crowdfundiing:
«Η στρατηγική για την καμπάνια ήταν, εκτός από το δίκτυο επαφών που είχα προετοιμάσει στα social media και το LinkedIn, η δημοσιογραφική κάλυψη της στην Ελλάδα και το εξωτερικό με αποτέλεσμα την δημοσίευση της προσπάθειας αυτής σε γνωστά sites της Αμερικής και της Ευρώπης, όπως το Reuters, Bloomberg αλλά και sites του απόδημου Ελληνισμού όπως Neos Kosmos στην Αυστραλία και στην Ελλάδα».
«Για να πετύχει μία καμπάνια crowdfunding, το πιο δύσκολο και σημαντικό έργο είναι οι ενέργειες πριν το ανέβασμα της. Εάν το ξανάκανα σίγουρα θα έδινα μεγαλύτερη σημασία στην προετοιμασία και σίγουρα θα είχαμε θεαματικά αποτελέσματα».

Τον Σεπτέμβριο του 2015 η Urban Owl πήρε τα χρήματα από το Indigogo και ολοκλήρωσε τη πρώτη παραγωγή τον Μάρτιο 2016 οπότε και απεστάλησαν όλες οι παραγγελίες.
Τον Μάιο 2016 αν
έβηκε το E-shop το οποίο μέχρι σήμερα ακολουθεί μία σταθερά ανοδική πορεία και με υψηλά νούμερα σε ένα πολύ κρίσιμο KPIαυτό της επαναληψιμότητας της αγοράς από τους πρώτους πελάτες. Σε ποσοστό 55% οι πρώτοι πελάτες των γυαλιών Urban Owl εντός χρονικού διαστήματος 40 ημερών πραγματοποίησαν νέα αγορά.

Και συνεχίζει καταλήγοντας ο Δημήτρης Διαμάντης: «Πιστεύαμε εξ αρχής ότι όποιος δοκιμάσει τα γυαλιά ηλίου HD της Urban Owl, δεν θα έχει επιστροφή στα απλά γυαλιά ηλίου της αγοράς, όποια φίρμα και εάν γράφουν επάνω! Αυτό επιβεβαιώνεται με τον πιο πανηγυρικό τρόπο από την προτίμηση των πελατών και τον ρυθμό επαναγοράς».
«Θέλω να αποδείξω ότι οι νέοι Έλληνες μπορούν να εξακολουθούν να ελπίζουν και να κυνηγούν τα όνειρά τους υλοποιώντας τα μέρα με τη μέρα, με σύνεση και μεράκι»

«Μας ρωτούν συχνά τι μας χαρακτηρίζει ως brand και αυτό είναι το Democratizing Eyewear Style. Λειτουργούμε με δημοκρατικές αρχές από τον τρόπο που παράγουμε αλλά και που σχεδιάζουμε τα γυαλιά. Ο επισκέπτης μπορεί να δει online σχέδια γυαλιών και να ψηφίσει ποιο θα είναι το επόμενο που θα παραχθεί».

UrbanOwl-Glasses2

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις