Τα πάντα για την ελληνική Startup Σκηνή

Google και Facebook κυρίαρχοι στην ψηφιακή διαφήμιση

Δυαρχία έχουμε στην ψηφιακή διαφημιστική αγορά μια και Google και Facebook έχουν μερίδιο που φτάνει συνδυαστικά το 85% σύμφωνα με στοιχεία από την εξαιρετική ανάλυση Internet Trends 2017 του KPCB VC.

Με άλλα λόγια 85 λεπτά σε κάθε ευρώ που δίνεται στην διαφήμιση online πάνε στις δυο αυτές μεγάλες εταιρείες που προσπαθούν ακόμα και σήμερα να αυτοπροσδιοριστούν σωστά.

Το Facebook για παράδειγμα κατέληξε ότι είναι μια εταιρεία μέσων (Media Company) η οποία στην ουσία δεν έχει δικό της περιεχόμενο αφού το δημιουργούν τα 2 δισ. χρηστών του μεγαλύτερου κοινωνικού δικτύου σε όλο τον κόσμο. Το Facebook αύξησε τα έσοδα από διαφημίσεις 62% σε σχέση με το 2015 και η Google 20%.

Επίσης το 2016 ήταν μια σημαδιακή χρονιά για την διαφημιστική αγορά παγκοσμίως μια και για πρώτη φορά η διαφήμιση στο Internet ξεπέρασε σε αξία αυτή της τηλεόρασης, άγγιξαν δηλαδή και τα δυο μέσα τα 190 δισ. δολ.

Είχαμε γράψει εχθές για τα αποτελέσματα της τελευταίας καμπάνιας της Eurobank σχετικά με μια προπληρωμένη  κάρτα που απευθυνόταν σε νέους και έτρεξε αποκλειστικά στο Facebook και ειδικά στα Smartphones. Τα αποτελέσματα ήταν εξαιρετικά τόσο στις μετατροπές αγορών όσο και στο κόστος, το οποίο ήταν συνολικά χαμηλότερο από άλλα κανάλια. Σύμφωνα με άλλα στοιχεία της ανάλυσης το 26% όσων έκαναν κλικ σε μια διαφήμιση στο Facebook, αυτές εντός της αρχικής σελίδας πραγματοποίησαν την αγορά!

Τέλος, ο χρόνος που καταναλώνουμε στα Smartphones αυξάνεται χρόνο με το χρόνο ενώ παράλληλα η διαφημιστική δαπάνη δεν είναι σε παραλληλία με αυτή την αύξηση κάτι που σημαίνει ότι υπάρχουν μεγάλα περιθώρια για όλους τους ενδιαφερόμενους σε αυτό το χώρο.

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις