Τα πάντα για την ελληνική Startup Σκηνή

MyRoomie: Νέα υπηρεσία Β2Β – Οι εταιρείες θα εξοικονομούν χρόνο και χρήμα στη μετεγκατάσταση υπαλλήλων

Η υπηρεσία μετεγκατάστασης B2B του MyRoomie έχει σχεδιαστεί για να βοηθήσει τις εταιρείες να μειώσουν το κόστος και την πολυπλοκότητα της εύρεσης λύσεων στέγασης για εργαζομένους.

Η MyRoomie, η κορυφαία εφαρμογή για συγκατοίκηση στην Ελλάδα, ανακοίνωσε σήμερα το λανσάρισμα μιας νέας υπηρεσίας B2B για να βοηθήσει τις εταιρείες να διαχειριστούν την στέγαση και μετεγκατάσταση των εργαζομένων τους πιο αποτελεσματικά και οικονομικά. Η υπηρεσία προσφέρει ολοκληρωμένη υποστήριξη, από την εύρεση διαμερισμάτων ή συγκατοίκων μέχρι την διαχείριση όλων των απαραίτητων ενεργειών, ελέγχου και διαδικασιών, καθιστώντας την μετεγκατάσταση πιο εύκολη και χωρίς άγχος για τις εταιρείες και τους εργαζόμενους.

Σύμφωνα με πρόσφατη μελέτη της Global Mobility Association, το μέσο κόστος μετεγκατάστασης ενός εργαζόμενου είναι 24.000 δολάρια ΗΠΑ. Η μελέτη διαπίστωσε
επίσης ότι το 70% των εταιρειών δηλώνουν ότι η μεταφορά εργαζομένων είναι μια σύνθετη και χρονοβόρα διαδικασία.

Η υπηρεσία μετεγκατάστασης B2B του MyRoomie έχει σχεδιαστεί για να βοηθήσει τις εταιρείες να μειώσουν το κόστος και την πολυπλοκότητα της εύρεσης λύσεων
στέγασης για εργαζομένους. Η υπηρεσία προσφέρει μια πληθώρα χαρακτηριστικών που μπορούν να εξοικονομήσουν στις εταιρείες και τους υπαλλήλους τους χρόνο και χρήμα, συμπεριλαμβανομένων:

Ολοκληρωμένη Υποστήριξη: Ομάδα ειδικών συνεργατών, από μεσιτικά γραφεία έως εταιρείες μεταφορών, ρεύματος και internet για τη σύνθετη διαδικασία μετεγκατάστασης.

Εξατομικευμένη Διαδικασία Αναζήτησης: Σχεδιασμένη με βάση προϋπολογισμό, προτιμήσεις και απαιτήσεις τοποθεσίας.
Πρόσβαση σε Δίκτυο Συγκατοίκησης: Επιλογές διαμερισμάτων και συγκάτοικων για ενοικίαση.

Συνεχής Υποστήριξη Μετά τη Μετακόμιση: Εξασφαλίζοντας την άνεση των εργαζομένων στο νέο τους περιβάλλον.

«Κατανοούμε ότι η ικανοποίηση των αναγκών μετεγκατάστασης και στέγασης των εργαζομένων μπορεί να είναι μια πρόκληση για τις εταιρείες», δήλωσε ο Δομίνικος Πρίτης, Διευθύνων Σύμβουλος του MyRoomie. «Η νέα μας υπηρεσία έχει σχεδιαστεί για να βοηθήσει τις εταιρείες να εξοικονομήσουν χρόνο και χρήματα στη μεταφορά εργαζομένων, ενώ παράλληλα καθιστά τη διαδικασία πιο εύκολη και χωρίς άγχος τόσο για τις εταιρείες όσο και για τους εργαζομένους. Αναλαμβάνουμε end-to-end όλη την διαδικασία – από την ενοικίαση ή συγκατοίκηση έως και τις λεπτομέρειες όπως την εταιρεία ρεύματος ή το συνεργείο καθαρισμού.».

Για να μάθετε περισσότερα σχετικά με την υπηρεσία μετεγκατάστασης B2B της MyRoomie, επισκεφθείτε την εδώ.

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις