Τα πάντα για την ελληνική Startup Σκηνή

Το Gemini της Google βοηθά τους διαφημιζόμενους να φτιάχνουν γρήγορα καμπάνιες για το δίκτυο αναζήτησης

Με αυτήν τη νέα ενημέρωση, θα είναι ευκολότερο για τους διαφημιζόμενους να δημιουργούν και να κλιμακώνουν γρήγορα καμπάνιες για το δίκτυο αναζήτησης.

 

Η Google ανακοίνωσε σήμερα ότι το Gemini, το πολυτροπικό μοντέλο τεχνητής νοημοσύνης, ικανό να συλλογίζεται απρόσκοπτα σε κείμενο, εικόνες, βίντεο, ήχο και κώδικα, ενισχύει επιπλέον την εμπειρία συνομιλίας εντός της πλατφόρμας Google Ads. Με αυτήν τη νέα ενημέρωση, θα είναι ευκολότερο για τους διαφημιζόμενους να δημιουργούν και να κλιμακώνουν γρήγορα καμπάνιες για το δίκτυο αναζήτησης.

Το εργαλείο χρησιμοποιεί τη διεύθυνση URL του ιστότοπου για τη δημιουργία καμπάνιας για το δίκτυο αναζήτησης, δημιουργώντας σχετικό διαφημιστικό περιεχόμενο, συμπεριλαμβανομένων στοιχείων και λέξεων-κλειδιών. Προτείνει εικόνες προσαρμοσμένες στην καμπάνια χρησιμοποιώντας γενετική τεχνητή νοημοσύνη και εικόνες από τον ιστότοπό σας. Η Google σημειώνει ότι όλες οι εικόνες που δημιουργούνται με γενετική τεχνητή νοημοσύνη θα αναγνωρίζονται ως τέτοιες. Οι διαφημιζόμενοι εγκρίνουν τις εικόνες και το κείμενο πριν από τη δημοσίευση της καμπάνιας.

Η πρόσβαση beta στο Google Ads είναι πλέον διαθέσιμη σε όλους τους διαφημιζόμενους στις ΗΠΑ και το Ηνωμένο Βασίλειο. Η Google σχεδιάζει να ανοίξει την πρόσβαση σε επιπλέον γλώσσες τους επόμενους μήνες.

Το νέο εργαλείο θα προστεθεί στα άλλα εργαλεία της Google που υποστηρίζονται από AI. Πριν από λίγους μήνες, η Google παρουσίασε μια σειρά εργαλείων δημιουργίας εικόνων AI για διαφημιζόμενους στις ΗΠΑ που ονομάζεται “Product Studio”. Τα εργαλεία επιτρέπουν στους εμπόρους και τους διαφημιζόμενους να χρησιμοποιούν δυνατότητες AI για μετατροπή κειμένου σε εικόνα για να δημιουργούν δωρεάν νέες εικόνες προϊόντων, πληκτρολογώντας μια προτροπή που περιγράφει τι θα ήθελαν να δουν. Τα εργαλεία επιτρέπουν επίσης στους διαφημιζόμενους να βελτιώνουν εικόνες χαμηλής ποιότητας και να αφαιρούν φόντο που αποσπά την προσοχή.

Η σημερινή ανακοίνωση έρχεται καθώς η Google επικεντρώνεται στην ενσωμάτωση της τεχνητής νοημοσύνης στα προϊόντα της. Η εταιρεία αποκάλυψε σήμερα ότι προσθέτει τρεις νέες λειτουργίες που υποστηρίζονται από AI στο Chrome, συμπεριλαμβανομένου ενός τρόπου οργάνωσης των καρτελών, προσαρμογής του θέματος και λήψης βοήθειας όταν γράφετε πράγματα όπως διαδικτυακές κριτικές ή αναρτήσεις φόρουμ στον ιστό.

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις