Τα πάντα για την ελληνική Startup Σκηνή

Σημάδια ανάκαμψης για τις ψηφιακές διαφημίσεις, μετά τα αποτελέσματα που παρουσίασαν Meta, Amazon και Alphabet

Ένας λόγος για τον οποίο η ανάπτυξη φαίνεται τόσο ισχυρή τώρα είναι επειδή οι αριθμοί συγκρίνονται με την περσινή περίοδο, όταν οι συνθήκες ήταν δύσκολες.

 

Ο πληθωρισμός, τα ζητήματα της εφοδιαστικής αλυσίδας και οι παγκόσμιες συγκρούσεις οδήγησαν πριν ένα χρόνο, σε πτώση των εσόδων από διαφημίσεις για μεγάλες εταιρείες όπως η Meta και η Google. Τα έσοδα από διαφημίσεις της Meta μειώθηκαν κατά 4% και η διαφημιστική επιχείρηση της Google υπέστη παρόμοια πτώση.

Με τα αποτελέσματα που παρουσίασαν τώρα οι Alphabet, Meta και Amazon, τρεις ηγέτες των ΗΠΑ στην ψηφιακή διαφήμιση, είναι σαφές ότι η αγορά έχει ανακάμψει.

Οι πωλήσεις διαφημίσεων της Meta το τέταρτο τρίμηνο αυξήθηκαν κατά 24% σε σχέση με το προηγούμενο έτος στα 38,7 δισεκατομμύρια δολάρια, ενώ η αναπτυσσόμενη μονάδα διαφημίσεων της Amazon αυξήθηκε κατά 27% στα 14,7 δισεκατομμύρια δολάρια. Η Alphabet, που εξακολουθεί να κατέχει ηγετική θέση στην αγορά, είδε τις διαφημίσεις της στο Google να αυξάνεται κατά 11% στα 65,5 δισεκατομμύρια δολάρια, ενισχυμένη από την ανάπτυξη 16% στο YouTube.

Οι επενδυτές θα λάβουν πρόσθετα δεδομένα σχετικά με την αγορά ψηφιακών διαφημίσεων όταν η Snap και το Pinterest ανακοινώσουν κέρδη αυτή την εβδομάδα.

Το αν οι μεγάλοι παίκτες μπορούν να διατηρήσουν το momentum είναι ένα ερώτημα που θα παραμείνει για τα επόμενα τρίμηνα. Ένας λόγος για τον οποίο η ανάπτυξη φαίνεται τόσο ισχυρή τώρα είναι επειδή οι αριθμοί συγκρίνονται με την περσινή περίοδο, όταν οι συνθήκες ήταν δύσκολες.

Οι διαφημιστές με έδρα την Κίνα ξοδεύουν πολλά για να προσεγγίσουν χρήστες σε όλο τον κόσμο. Η Meta δήλωσε ότι οι πωλήσεις από την Κίνα αντιπροσώπευαν το 10% των εσόδων πέρυσι και αντιπροσώπευαν 5 ποσοστιαίες μονάδες ανάπτυξης. Οι αναλυτές έχουν πει ότι οι διαδικτυακοί λιανοπωλητές Temu και Shein είναι οι μεγαλύτεροι συνεισφέροντες στην επιχείρηση της Meta στην Κίνα και έχουν εκφράσει ανησυχίες ότι αυτές οι δαπάνες μπορεί να μην κρατήσουν για πολύ.

Αναλυτές της Bank of America Global Research προειδοποίησαν σε σημείωμα την Παρασκευή ότι οι επενδυτές δεν πρέπει να προσπερνούν τη σύγκρουση στην Ερυθρά Θάλασσα , η οποία προκαλεί συμφόρηση στην εφοδιαστική αλυσίδα και θα μπορούσε να οδηγήσει τις εταιρείες ηλεκτρονικού εμπορίου να μειώσουν τις διαφημιστικές τους δαπάνες.

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις