Τα πάντα για την ελληνική Startup Σκηνή

Salesforce: Καινοτόμες λύσεις τεχνητής νοημοσύνης για τον τομέα της υγείας

Το Einstein Copilot: Health Actions αξιοποιεί τη δύναμη της συνομιλητικής τεχνητής νοημοσύνης, για να βελτιώσει την εργασιακή ροή των επαγγελματιών υγείας, συμβάλλοντας σημαντικά στην εξοικονόμηση χρόνου στις κλινικές διαδικασίες.

Η Salesforce (NYSE: CRM), παγκόσμιος ηγέτης στο AI CRM, παρουσίασε πρωτοποριακά εργαλεία τεχνητής νοημοσύνης και δεδομένων για τον τομέα της υγειονομικής περίθαλψης, στο πλαίσιο του συνεδρίου προγραμματιστών TrailblazerDX, το οποίο ολοκληρώθηκε πρόσφατα. Τα νέα εργαλεία της Salesforce στοχεύουν στη βελτίωση των διοικητικών διαδικασιών, των αλληλεπιδράσεων με τους ασθενείς και στην εξατομίκευση της φροντίδας τους από τους οργανισμούς υγείας.

Το Einstein Copilot: Health Actions αξιοποιεί τη δύναμη της συνομιλητικής τεχνητής νοημοσύνης, για να βελτιώσει την εργασιακή ροή των επαγγελματιών υγείας, συμβάλλοντας σημαντικά στην εξοικονόμηση χρόνου στις κλινικές διαδικασίες. Με χρήση εντολών φυσικής γλώσσας, οι φροντιστές υγείας μπορούν να συλλέξουν και να συνοψίσουν τα στοιχεία και τις πληροφορίες των ασθενών (φάρμακα, διαγνώσεις και άλλες λεπτομέρειες) από διαφορετικές πηγές, να ενημερώσουν ιατρικά αρχεία και να αυτοματοποιήσουν εργασίες όπως ο προγραμματισμός ραντεβού και η αναθεώρηση σχεδίων νοσηλευτικής φροντίδας, με πρωτοφανή ταχύτητα και αποτελεσματικότητα.

Η δυνατότητα Assessment Generation αντιμετωπίζει τη χρονοβόρα διαδικασία της ψηφιοποίησης τυποποιημένων αξιολογήσεων υγείας. Για παράδειγμα, οι επαγγελματίες υγείας μπορούν εύκολα να μεταφορτώσουν φόρμες ή έντυπα απευθείας στο Salesforce Health Cloud και να ψηφιοποιήσουν αυτόματα τις ερωτήσεις ώστε να συμπληρωθούν ηλεκτρονικά από τους ασθενείς. Έτσι, μπορούν να παρακολουθούν εύκολα την πρόοδο κάθε ασθενή ή τον εντοπισμό σημαντικών αλλαγών στην υγεία του. Επιπλέον, η εξάλειψη της χειροκίνητης εισαγωγής δεδομένων μειώνει τον κίνδυνο σφαλμάτων και επιταχύνει σημαντικά τη διαδικασία, από μερικές ημέρες σε λίγα λεπτά.

 

Τα Data Cloud for Health και MuleSoft Direct for Health Cloud επιτρέπουν στους οργανισμούς ιατροφαρμακευτικής περίθαλψης να αξιοποιούν δεδομένα από διαφορετικές πηγές, όπως ηλεκτρονικούς φακέλους υγείας και εφαρμογές υγείας, δημιουργώντας ένα ενιαίο προφίλ ασθενούς. Με αυτόν τον τρόπο, τα συστήματα μπορούν να εντοπίζουν ομάδες υψηλού κινδύνου για συγκεκριμένες παθήσεις, όπως ο διαβήτης, και να παρέχουν μετρήσεις και προβλέψεις που βοηθούν στη λήψη αποφάσεων για καλύτερη, προσωποποιημένη φροντίδα κάθε ασθενή.

Αυτές οι καινοτόμες λειτουργίες, που υποστηρίζονται από τα Einstein 1 και Data Cloud της Salesforce, αποτελούν σημαντικό βήμα προς τη μείωση των διοικητικών δαπανών και την ενίσχυση της λειτουργικής αποδοτικότητας στον τομέα της υγείας. Ενδεικτικά αναφέρεται ότι σχεδόν το ένα τέταρτο των δαπανών για την υγειονομική περίθαλψη στις ΗΠΑ διατίθεται σε διοικητικές δαπάνες. Η χρήση τεχνολογιών AI προσφέρει μια ευκαιρία για εξοικονόμηση έως και 320 δισεκατομμυρίων δολαρίων για τους οργανισμούς υγείας.

 

Σημειώνεται ότι τα εργαλεία της Salesforce για την υγειονομική περίθαλψη δίνουν προτεραιότητα στην ασφάλεια των δεδομένων και συμμορφώνονται με τους κανονισμούς υγείας, μέσω του Einstein Trust Layer.

 

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις