Τα πάντα για την ελληνική Startup Σκηνή

Canva: Αποκτά την Affinity και στέκεται απέναντι από την Adobe

Η εξαγορά ενισχύει σημαντικά το όραμα της Canva να δημιουργήσει την πιο ολοκληρωμένη σουίτα εργαλείων στον κόσμο.

Η Canva, η μοναδική πλατφόρμα οπτικής επικοινωνίας all-in-one στον κόσμο, ανακοίνωσε την εξαγορά της Affinity, της βραβευμένης σουίτας δημιουργικού λογισμικού για επαγγελματική επεξεργασία φωτογραφιών, εικονογράφηση, γραφιστική και διάταξη σελίδων.

Η εξαγορά ενισχύει σημαντικά το όραμα της Canva να δημιουργήσει την πιο ολοκληρωμένη σουίτα εργαλείων στον κόσμο. H ενσωμάτωση του επαγγελματικού λογισμικού σχεδιασμού της Affinity ξεκλειδώνει το πλήρες φάσμα των σχεδιαστών σε κάθε επίπεδο και στάδιο του σχεδιασμού. H εξαγορά επιταχύνει επίσης τις επιχειρηματικές φιλοδοξίες της Canva, ξεκλειδώνοντας ένα μέλλον όπου οι επαγγελματίες σχεδιαστές μπορούν να δημιουργήσουν σχέδια και πρότυπα με το Affinity για κλιμάκωση σε οργανισμούς με την Canva.

H Affinity προέκυψε από ένα όραμα να ενδυναμώσει τους σχεδιαστές να παράγουν περιεχόμενο υψηλής ποιότητας με αποτελεσματικό και προσιτό τρόπο. Σε 10 χρόνια, η σουίτα δημιουργικών προϊόντων Affinity έχει γίνει γνωστή για την παροχή ισχυρών εμπειριών για επαγγελματίες σχεδιαστές. Αυτό περιλαμβάνει την προσφορά εξαιρετικά γρήγορων και υψηλής απόκρισης εργαλείων που παρέχουν όλες τις εργασίες επεξεργασίας φωτογραφιών που απαιτούνται από επαγγελματίες.

Σήμερα, περισσότεροι από 3 εκατομμύρια χρήστες σε όλο τον κόσμο εμπιστεύονται τη Affinity για τη δημιουργία των πάντων, από πολύπλοκα γραφικά πολλαπλών επιπέδων έως λεπτομερή τεχνικά διαγράμματα, τέχνη και εικονογράφηση, λογότυπα, μακέτες, έγγραφα, περιοδικά και πολλά άλλα.

Τα βασικά προϊόντα τους – Affinity Designer, Affinity Photo και Affinity Publisher – έχουν επαινεθεί για την απόδοσή τους και την απρόσκοπτη συμβατότητα μεταξύ πλατφορμών σε macOS, Windows και iPadOS. Μέχρι σήμερα, η Affinity έχει κερδίσει πολλά βραβεία του κλάδου, συμπεριλαμβανομένου του Apple Design Award, του Apple App of the Year για Mac και iPad και του Microsoft Application Developer of the Year.

Τώρα που εισέρχεται στη δεύτερη δεκαετία της, η Canva πρωτοστάτησε στο μοντέλο απλού και αποτελεσματικού σχεδιασμού και τώρα χρησιμοποιείται από περισσότερους από 175 εκατομμύρια ανθρώπους σε 190 χώρες και σε περισσότερες από 100 γλώσσες. Καθώς η οπτική επικοινωνία γίνεται επιτακτική ανάγκη για κάθε είδους βιομηχανία και οργανισμό, τα τελευταία χρόνια έχει δει την Canva να κάνει σημαντικά βήματα σε αυτόν τον τομέα, ενισχυμένη από την εισαγωγή της Visual Suite της Canva τον Σεπτέμβριο του 2022.

Από τότε, η εταιρεία έχει προσθέσει περισσότερους από 90 εκατομμύρια νέους χρήστες, βιώνοντας εννέα χρόνια ανάπτυξης σε μόλις 18 μήνες. Η εξαγορά της Affinity θα αυξήσει την προσφορά εργαλείων σχεδιασμού της Canva επεκτείνοντας την στην αγορά επαγγελματικού σχεδιασμού.

Η Canva θα συνεχίσει να επενδύει στη σουίτα Affinity για να διασφαλίσει ότι όχι μόνο ανταποκρίνεται στις ανάγκες των επαγγελματιών σχεδιαστών, αλλά και ενισχύει τις εμπειρίες τους και τους δίνει τη δυνατότητα να κάνουν την καλύτερη δουλειά τους. Μαζί, η Canva και η Affinity θα είναι ένας ισχυρός συνδυασμός που δημιουργήθηκε για να υπερφορτίσει τους στόχους κάθε τύπου σχεδιαστή.

Οι εξαγορές από το οικοσύστημα νεοφυών επιχειρήσεων της Ευρώπης έχουν αναβαθμίσει την τεχνολογία της Canva και συνεχίζουν να διαδραματίζουν σημαντικό ρόλο στην επέκταση της φυσικής παρουσίας της εταιρείας στην περιοχή. Με τα χρόνια, η Canva έχει βρει ταλέντα υψηλού επιπέδου και συμβατή τεχνολογία στην Ευρώπη με μια σειρά εξαγορών που έχουν γίνει το κλειδί για τη στρατηγική προϊόντων της εταιρείας. Η Affinity σηματοδοτεί την τελευταία εξαγορά της Canva με έδρα την Ευρώπη, μαζί με τις Flourish (2022), Kaleido (2021), Smartmockups (2021), Pexels (2019) και Pixabay (2019).

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις