Εκτεταμένη διακοπή λειτουργίας αντιμετώπισε το X το απόγευμα της Παρασκευής με δεκάδες χιλιάδες χρήστες να αναφέρουν ότι αδυνατούν να συνδεθούν στην εφαρμογή ή τον ιστότοπο της πλατφόρμας.
Κατά την προσπάθεια τους να αποκτήσουν πρόσβαση εμφανιζόταν μήνυμα «Κάτι πήγε στραβά. Δοκιμάστε να ανανεώσετε», χωρίς ωστόσο να αλλάζει κάτι όταν το έκαναν.
Σύμφωνα με στοιχεία από την υπηρεσία παρακολούθησης διακοπών λειτουργίας Downdetector, μέχρι τις 17:24 ώρα Ελλάδος είχαν αναφερθεί περισσότερα από 96.000 προβλήματα, με την πλειονότητα (56%) να σχετίζεται με την εφαρμογή X σε κινητές συσκευές, το 33% με τον ιστότοπο και το 10% με ζητήματα σύνδεσης με τους διακομιστές της πλατφόρμας.
Τα πρώτα προβλήματα εμφανίστηκαν γύρω στις 17:10, υποδηλώνοντας ότι η διακοπή ήταν ξαφνική και επηρέασε μεγάλο αριθμό χρηστών σχεδόν ταυτόχρονα.

Η συγκεκριμένη διακοπή λειτουργίας δεν είναι η πρώτη για την πλατφόρμα το τελευταίο διάστημα. Τον Νοέμβριο του 2025, το X είχε αντιμετωπίσει παρόμοια εκτεταμένη κατάρρευση, με χιλιάδες χρήστες να αναφέρουν αδυναμία σύνδεσης τόσο στην εφαρμογή όσο και στον ιστότοπο. Οι συνεχείς αυτές διακοπές λειτουργίας εγείρουν ερωτήματα σχετικά με τη σταθερότητα της πλατφόρμας και την ανθεκτικότητα των υποδομών της, ιδιαίτερα σε περιόδους υψηλής επισκεψιμότητας.
Η εταιρεία δεν έχει εκδώσει επίσημη ανακοίνωση για τα αίτια της τελευταίας διακοπής, ενώ οι χρήστες παραμένουν σε αναμονή για ενημερώσεις σχετικά με την αποκατάσταση της πλήρους λειτουργικότητας.
