Τα πάντα για την ελληνική Startup Σκηνή

Τα τηλεπικοινωνιακά δίκτυα επενδύουν στο AdTech

H γαλλική Teads ιδρύθηκε το 2011 και είναι από τις μεγαλύτερες υπηρεσίες – marketplace διαφήμισης video στην αγορά και μόλις εξαγοράστηκε από την Δανέζικη εταιρεία τηλεπικοινωνιών Altice για περίπου 300 εκατ. ευρώ.

Στην Altice ανήκουν διάφορα δίκτυα σε όλο τον κόσμο όπως η Portugal Telecom και η SFR και όπως αναφέρουν οι πληροφορίες η τελική τιμή θα εξαρτηθεί από τα τελικά έσοδα της Teads για το 2017.

Η Teads θεωρείται ηγέτης στο χώρο της λεγόμενης αυτοματοποιημένης εγγενούς διαφήμισης video σε διάφορες συσκευές, όπου το διαφημιστικό video εμφανίζεται μέσα στο εκάστοτε περιεχόμενο, με αυτόματη αναπαραγωγή καθώς αυτό εμφανίζεται στην οθόνη του χρήστη.

Αυτό γίνεται για παράδειγμα στο Facebook εδώ και κάποιο καιρό ενώ με τις εγγενείς διαφημίσεις είχε ασχοληθεί πολύ πετυχημένα και η Avocarrot με τους διαφημιστές να εστιάζουν μόνο στο υψηλής ποιότητας video το οποίο θα εμφανιστεί μέσα σε κάποιο υπάρχων περιεχόμενο.

Τα τηλεπικοινωνιακά δίκτυα έχουν στη διάθεση τους ένα “διαφημιστικό θησαυρό” εκατομμυρίων συνδρομητών με αναλυτικό προφίλ και προφανώς επενδύουν σε αυτό για να επεκτείνουν τις πηγές εσόδων τους μπαίνοντας σε μια τεράστια αγορά.

Η Altice έχει επεκταθεί και στις Η.Π.Α. εξαγοράζοντας πρόσφατα την Cablevision ενώ έχει ήδη εξαγοράσει και την AdTech Audience Partners ακολουθώντας ανάλογες κινήσεις των Verizon, Singtel και Telenor.

 

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις