Τα πάντα για την ελληνική Startup Σκηνή

Τα ηλεκτρονικά καταστήματα της Τράπεζας Πειραιώς κέρδισαν την προτίμηση των πελατών

Mε μεγάλη επιτυχία λειτουργούν τα τρία πλήρως αυτοματοποιημένα καταστήματα του δικτύου e-branch της Τράπεζας Πειραιώς στο Χαλάνδρι, στους Αμπελόκηπους και στο εκπτωτικό χωριό McArthurGlen ξεπερνώντας κατά πολύ τους στόχους που είχαν τεθεί από την Τράπεζα στους δυο πρώτους μήνες λειτουργίας

Οι συναλλαγές στο διευρυμένο ωράριο λειτουργίας των e-branches, ακόμη και το Σάββατο, εξυπηρετούν κυρίως τις επιχειρήσεις με εξόφληση πληρωμών προς συνεργάτες και προμηθευτές με απόλυτη αμεσότητα μέσω μετρητών ή επιταγών, αλλά και η κατάθεση ημερήσιων εισπράξεων με άμεση πίστωση εταιρικών λογαριασμών.

Ιδιαίτερα θετική είναι και η ανταπόκριση πελατών μεγαλύτερης ηλικίας που εξοικειώνονται γρήγορα με τις αυτοματοποιημένες συναλλαγές.

Μειώθηκε η αναμονή στο κατάστημα του Χαλανδρίου λόγω e-branch

Τα ηλεκτρονικά καταστήματα βοήθησαν σημαντικά στην απορρόφηση αναμονής στα ταμεία των κοντινών καταστημάτων. Είναι χαρακτηριστικό πως το κατάστημα e-branch στο Χαλάνδρι, κατά τον πρώτο μήνα λειτουργίας του, συγκέντρωσε το 39% των καθημερινών συναλλαγών σε σχέση με τις συναλλαγές στο κοντινό τραπεζικό κατάστημα, ενώ το 35% των συναλλαγών που διενεργούνται σε αυτά τα καταστήματα (εκτός των συναλλαγών ATM) έγιναν με την υπηρεσία «Ταμίας από Απόσταση».

Διακρίσεις

Ο συνδυασμός της σύγχρονης αρχιτεκτονικής με τις τεχνολογικές καινοτομίες δημιούργησε ένα φιλικό, οικείο και μοντέρνο περιβάλλον προς όλους τους πελάτες. Σε διάστημα 2 μηνών από τη λειτουργία των e-branches, η Τράπεζα Πειραιώς απέσπασε σημαντικές διακρίσεις στην τελετή απονομής των Retail Interiors Awards 2016. Πιο συγκεκριμένα, η Τράπεζα απέσπασε δύο χρυσά βραβεία στις κατηγορίες “Design & Technology” και “Best Interior – Non Food Retail/Τραπεζική Λιανική.

Peiraios_eBrunch

Οι υπηρεσίες των e-branch

Μια από τις καινοτομίες του e–branch είναι ο «Ταμίας από Απόσταση». Σε ειδικό χώρο στο κατάστημα υπάρχει οθόνη μέσω της οποίας με video κλήση και άρα «ζωντανή» συνομιλία, ο πελάτης επικοινωνεί με έμπειρο ταμία της Τράπεζας και μπορεί να εκτελέσει πάνω από το 90% των προσφερόμενων συναλλαγών κανονικού ταμείου, με την ίδια ευκολία, απλότητα και ασφάλεια.

Επιπροσθέτως, ο κάθε πελάτης μπορεί να πραγματοποιήσει μεγάλο εύρος τραπεζικών συναλλαγών όπως:

– Άμεση έκδοση και παραλαβή προπληρωμένης κάρτας.
– Άμεση ενημέρωση βιβλιαρίου.
– Εγγραφή στο internet banking μέσω του σημείου τηλεφωνικής εξυπηρέτησης.
– Χρήση των διαθέσιμων, στο κατάστημα, ψηφιακών συσκευών (PC & tablets) για εξοικείωση με τις ηλεκτρονικές υπηρεσίες (winbank) και τα apps της Τράπεζας. Μέσω των συσκευών αυτών οι πελάτες έχουν τη δυνατότητα εκτέλεσης τραπεζικών συναλλαγών, όπου και όποτε θελήσουν.
– Πραγματοποίηση 24/7 καταθέσεων, αναλήψεων και πληρωμών στα μηχανήματα ATM & easypay kiosk που βρίσκονται σε εσωτερικό χώρο.

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις