Going Up: Επίσημη παρουσίαση του 2nd Screen Sportimo στην Sportel 2014 στο Μονακό

Στην Sportel, το πιο επιφανές επιχειρηματικό συνέδριο για τον αθλητισμό, επέλεξε η Going Up να παρουσιάσει το νέο της προϊόν Sportimo.

Η Going Up, εταιρία mobile & digital marketing με παρουσία σε interactive campaigns στο εξωτερικό την τελευταία δεκαετία, παρουσίασε στο παγκόσμιο κοινό των Sports ένα 2nd Screen mobile application, ανταγωνιζόμενη μεγάλες παραδοσιακές δυνάμεις του χώρου όπως η Netcosports, η deltatre και η Visiware. Η πρόταση της Going Up είναι ένα 2nd Screen παιχνίδι και το σημαντικό στοιχείο διαφοροποίησης από τις υπάρχουσες 2nd Screen λύσεις εστιάζεται στην πλούσια εμπειρία διαδραστικότητας βασισμένη στο ίδιο το αθλητικό event και στην απουσία ενημερωτικού περιεχόμενου.

Οι παίκτες απαντούν ερωτήσεις προσεκτικά επιλεγμένες από έναν live moderator και την πλατφόρμα της Going Up και παίζουν κάρτες σχετικά με την εξέλιξη ενός αγώνα που παρακολουθούν ζωντανά. Συμμετέχουν έτσι σε διάφορα leaderboards (social media, location based, sponsored) και ανάλογα με την απόδοσή τους έχουν τη δυνατότητα να κερδίσουν δώρα.

Χορηγοί και media houses βρίσκονται έτσι πιο κοντά στον καταναλωτή και μέσω μιας σειράς από marketing εργαλεία (augmented reality, in-app videos, sponsored questions/prizes κτλ) καθώς και ενός πολύ θετικού user experience μπορούν να εμπλουτίσουν στο έπακρο την εμπειρία του καταναλωτή.

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις