Τα πάντα για την ελληνική Startup Σκηνή

H Nike παρουσίασε νέο συνδρομητικό πρόγραμμα για τα “αθλητικά” των παιδιών

Εδώ και καιρό η Nike δοκιμάζει ένα συνδρομητικό μοντέλο απόκτησης αθλητικών παπουτσιών για παιδιά, ένα εσωτερικό project της εταιρείας μάλιστα, με στόχο να κάνει εύκολη τη πρόσβαση των γονιών σε παπούτσια διαφορετικών μεγεθών καθώς αυτά μεγαλώνουν.

Βέβαια, η Nike επιθυμεί να μεγαλώσει το “πιστό” κοινό της αλλά και να “εκθρέψει” μια νέα γενιά αγοραστών. Το πρόγραμμα πλέον ονομάζεται Nike Adventure Club και μπορεί να λύσει τα χέρια αλλά και θεωρητικά να εξοικονομεί χρήματα στους γονείς μια και τα παπούτσια στα παιδιά “αχρηστεύονται” ταχύτερα λόγω ανάπτυξης αλλά και λόγω σκληρής χρήσης.

Το πρόγραμμα έχει δημιουργήσει ήδη μια βάση 10.000 μελών και προσφέρει στους γονείς τρία επίπεδα συνδρομής που προορίζονται για παιδιά ηλικίας 2 έως 10 ετών. Μπορούν να εγγραφούν για να πάρουν τέσσερα ζευγάρια αθλητικά παπούτσια το χρόνο για $20 το μήνα, έξι ζευγάρια για $30 το μήνα ή 12 ζευγάρια για $50 το μήνα. Οι γονείς μπορούν να αλλάξουν τη συνδρομή τους ανά πάσα στιγμή και τα παιδιά έχουν να διαλέξουν μεταξύ 100 μοντέλων.

Έξι ζευγάρια σε ένα χρόνο είναι πολλά για ένα παιδί, με τον στόχο να είναι να εγγραφούν όσο το δυνατόν περισσότεροι στο πρόγραμμα των 20 δολαρίων, αλλά και πάλι το κάθε ζευγάρι κοστίζει 60 δολάρια. Αν στα εκατό μοντέλα προσφέρονται και premium επιλογές η τιμή είναι συμφέρουσα.

Μπορείτε να διαβάσετε περισσότερα εδώ.

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις