Τα πάντα για την ελληνική Startup Σκηνή

Socialab: Νέα ενέργεια digital marketing για το Kinder Bueno

«Ποια ήταν η μεγαλύτερη αταξία που έκανες για να απολαύσεις το αγαπημένο σου Kinder Bueno;». Σε αυτή την ερώτηση καλούνται να απαντήσουν γνωστοί influencers και χρήστες στη νέα ενέργεια, «Και γίνεσαι άτακτος», που ετοίμασε η Socialab για το Kinder Bueno.

Η Socialab, στα πλαίσια του νέου activation που οργάνωσε, κάλεσε γνωστούς influencers από διάφορους κλάδους, όπως π.χ. food bloggers, fashion bloggers μέχρι και tv presenters να συμμετέχουν. Όλοι τους θα λάβουν το ειδικά διαμορφωμένο gift box του Kinder Bueno γεμάτο με τα λαχταριστά σνακ. Ανοίγοντας το κουτί, μία κάρτα θα τους καλωσορίζει προτρέποντάς τους όχι μόνο να απαντήσουν μέχρι που έχουν φτάσει για να αποκτήσουν ένα Kinder Bueno, αλλά και να στείλουν στην επίσημη Facebook page του μία «άτακτη» selfie τους με το πολυπόθητο σνακ.

Όλες οι selfies από τους influencers θα αναρτούνται στη σελίδα του Kinder Bueno στο Facebook συνοδευόμενες από το hashtag #kaiginesaiataktos. Ουσιαστικά, οι ίδιοι οι influencers θα προσκαλούν τους fans του πιο δημοφιλούς σνακ να μοιραστούν κι αυτοί με τη σειρά τους τη μεγαλύτερη αταξία που έχουν κάνει για να απολαύσουν ένα Kinder Bueno. Κάθε χρήστης που θα δηλώνει τη δική του αταξία θα μπαίνει αυτόματα σε κλήρωση για να διεκδικήσει προϊόντα Kinder Bueno.

Η ενέργεια «Και γίνεσαι άτακτος» τρέχει στην official Facebook page του Kinder Bueno.

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις