Ultimate magazine theme for WordPress.

θα περάσει ο ηλεκτρικός αυτοκινητόδρομος της Tesla από την Ελλάδα;

Στα άμεσα σχέδια της Tesla είναι μια μεγάλη επένδυση στην Ευρώπη, ύψους άνω των 100 εκατ. δολαρίων, για την τοποθέτηση των ταχυφορτιστών της κατά μήκος της Ευρώπης, από την Πορτογαλία έως την Τουρκία.

Με αφετηρία το νέο Gigafactory στην Γερμανία και με στόχο να μπει “σφήνα” στην καρδιά της ευρωπαϊκής αυτοκίνησης, η Tesla θέλει να δημιουργήσει μια ηλεκτρική λεωφόρο, η οποία θα ξεκινάει από την Πορτογαλία, θα διατρέχει την Ισπανία, τη Νότια Γαλλία, την Ιταλία και ελπίζουμε ότι θα συνεχίζει στην Ελλάδα, από την Πάτρα στην Αθήνα, τη Θεσσαλονίκη, μέχρι την Αλεξανδρούπολη εντός ελληνικού εδάφους, και θα καταλήγει στην Ανατολική Θράκη και την Κωνσταντινούπολη.

Η Tesla έχει έρθει ήδη αρκετές φορές στην Ελλάδα και έχει εγκαταστήσει ένα ερευνητικό κέντρο 20 ατόμων στον Δημόκριτο το οποίο ασχολείται με την αποθήκευση της ενέργειας.

Αυτή τη φορά ήρθε στην χώρα μας κατόπιν πρόσκλησης του Υπουργείου Ενέργειας και θα πρέπει να την πείσουμε να μπει η Ελλάδα στον σχεδιασμό του ηλεκτρικού αυτοκινητόδρομου και ότι έχει γίνει μια φιλική προς τις επενδύσεις χώρα και πως δεν θα συναντήσει μπροστά της το “τέρας” της διαβόητης ελληνικής γραφειοκρατίας.

Ταυτόχρονα η χώρα μας θα πρέπει να επιδείξει ανάλογη των υπόλοιπων ευρωπαϊκών χωρών ευελιξία σε ότι έχει να κάνει με την χρήση γης αλλά και με την διανομή ηλεκτρικού ρεύματος. Γι αυτό το λόγο, τα στελέχη της Tesla που είναι ήδη στη χώρα μας, έχουν διαδοχικές συναντήσεις με με κυβερνητικούς παράγοντες, καθώς και με αρμόδιους φορείς, όπως η Ρυθμιστική Αρχή Ενέργειας και η ΔΕΗ.

Για την ερχόμενη εβδομάδα έχει προγραμματιστεί συνάντηση με στελέχη από τον διαχειριστή του συστήματος διανομής ρεύματος (ΔΕΔΔΗΕ), προκειμένου να διαπιστωθεί ποιες είναι οι τεχνικές προϋποθέσεις για να «σηκώσει» το ελληνικό ηλεκτρικό δίκτυο τις υψηλές απαιτήσεις σε τάση, που εμφανίζουν οι ταχυφορτιστές της Tesla.

Όμως, το ελληνικό κράτος δεν έχει μόνο να πείσει την Tesla και την κάθε Tesla που θα έρθει στη χώρα μας για επενδύσεις τέτοιου μεγέθους. Πρώτα θα πρέπει να πείσει τον κρατικό μηχανισμό, ο οποίος δεν ανταποκρίνεται στα μεσαία και χαμηλά επίπεδα στις προτροπές και τις νουθεσίες της κεντρικής διοίκησης.

Τα σχόλια είναι κλειστά, αλλά Trackbacks και Pingbacks είναι ανοιχτά.