Q Bot: Digital εξυπηρέτηση μέσω Facebook Messenger από την Q

Για την ιδέα, το στήσιμο, και τη λειτουργία του bot είναι υπεύθυνη η ομάδα Q της WIND

Ένα νέο, ψηφιακό τρόπο επικοινωνίας με τους πελάτες της λανσάρει η Q. Ο λόγος για το Q Bot,, ένα bot στο Facebook Messenger της εταιρείας, με το οποίο ο συνδρομητής μπορεί ανά πάσα στιγμή να “συνομιλήσει” και να μάθει ό,τι χρειάζεται.

Για να γίνει αυτό, αυτό που έχει να κάνει ο χρήστης είναι να μπει στο Facebook messenger της “Q Κινητή”, και να στείλει προσωπικό μήνυμα. Μέσω του Q bot, ο συνδρομητής μπορεί:

  • να βρει έτοιμες απαντήσεις στις πιο συχνές ερωτήσεις (ξέχασα τον κωδικό μου τι κάνω, τι είναι τα πακέτα κιου σταρ, κ.α.)
  • να ψάξει για την κατηγορία ερωτήσεων που τον ενδιαφέρει
  • να ενημερωθεί για το υπόλοιπό του
  • να ενεργοποιήσει αποκλειστικές προσφορές ή να προλάβει το «καουντ νταουν οφερ»
  • να ενεργοποιήσει το πακέτο που επιθυμεί
  • να ανανεώσει τον χρόνο ομιλίας του
  • να παραγγείλει SIM

«Θέλοντας να δώσουμε την καλύτερη δυνατή digital εμπειρία στους χρήστες μας, παρουσιάζουμε ακόμα μία εξαιρετική δυνατότητα που κάνει πιο εύκολη τη ζωή των συνδρομητών της Q. Ακολουθούμε τις τάσεις της εποχής και εξυπηρετούμε 24/7 τους χρήστες μας εκεί που περνούν τον περισσότερο ψηφιακό χρόνο τους, για να βρίσκουν εύκολα απαντήσεις. Χρησιμοποιώντας έξυπνες λύσεις κάνουμε τα απλά, αυτονόητα», δήλωσε ο Νίκος Μαλλιάκας, Head of New Product Development της WIND Ελλάς,

Σημειώνεται ότι για την ιδέα, το στήσιμο, και τη λειτουργία του bot είναι υπεύθυνη η ομάδα Q της WIND, ενώ το developing, η τεχνική υλοποίηση έγινε από εξωτερικό συνεργάτη. Σήμερα, το Q Bot έχει ήδη 16.000 χρήστες. 

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις