Τα πάντα για την ελληνική Startup Σκηνή

Η Google υποχρεώνει όλους τους διαφημιζόμενους να επαληθεύσουν την ταυτότητά τους

Και δίνει στους καταναλωτές τη δυνατότητα να δουν ποιος "κρύβεται" πίσω από κάθε διαφήμιση

Η Google ανακοίνωσε πως σύντομα θα απαιτήσει από όλους τους διαφημιζόμενους να επαληθεύσουν την ταυτότητά τους, με στόχο να τους αποτρέψει από το να παρουσιάζονται στο κοινό με λανθασμένα ή παραπλανητικά στοιχεία αλλά και να δώσει στους καταναλωτές της δυνατότητα να βλέπουν ποιος είναι πίσω από μία διαφήμιση και σε ποια χώρα βρίσκεται.

Όσοι διαφημίζονται ήδη, θα έχουν περιθώριο 30 ημερών από την ημέρα που ειδοποιηθούν για να ολοκληρώσουν τη διαδικασία επαλήθευσης. Εάν δεν έχουν υποβάλει τα έγγραφα μέχρι τότε, η Google θα αναστείλει τον λογαριασμό και την ικανότητα του εκάστοτε διαφημιστή να προβάλλει διαφημίσεις έως ότου παράσχει τα ζητούμενα έγγραφα.

Σε κάθε περίπτωση, μόλις ο διαφημιζόμενος υποβάλλει τα έγγραφα θα πρέπει να κάνει και μια δεύτερη επαλήθευση ταυτότητας προκείμενου να αποδείξει ότι ακολουθεί τις νόμιμες διαδικασίες. Οι οργανισμοί θα χρειαστεί σε αυτό το στάδιο να καταθέσουν προσωπικές νομικές πληροφορίες όπως είναι τα στοιχεία τους (όνομα, διεύθυνση εταιρείας) και φορολογικά έγγραφα.

Επιπλέον, κάποιος θα κληθεί ατομικά να παράσχει νομική επαλήθευση εκ μέρους του οργανισμού. Το άτομα αυτό θα πρέπει να επιδείξει προσωπικά στοιχεία όπως είναι η ταυτότητα ή το διαβατήριο.  Από εκεί, η Google θα παρέχει την έγκριση (ή θα ζητά διευκρινίσεις και επιπλέον στοιχεία) εντός 3 -5 εργάσιμων ημερών.

Η Google θα ξεκινήσει τη διαδικασία επαλήθευσης από τις ΗΠΑ και την επεκτείνει σταδιακά σε παγκόσμιο επίπεδο.  Όλοι οι διαφημιζόμενοι στην πλατφόρμα της θα πρέπει να περάσουν από αυτή τη διαδικασία και αυτό σημαίνει ότι διαφημιστικές εταιρείες, για παράδειγμα, θα πρέπει να περάσουν από διαδικασία έγκρισης για κάθε έναν από τους πελάτες τους. Επομένως, αναμένεται να περάσουν μερικά χρόνια μέχρι να ολοκληρωθεί η διαδικασία.

Οι καταναλωτές, από την πλευρά τους, θα δουν νωρίτερα να “αποτελέσματα”. Από το καλοκαίρι θα αρχίσουν να βλέπουν περισσότερες πληροφορίες για τον κάθε διαφημιζόμενο όταν κάνουν κλικ στην ένδειξη “Why this ad?”, σε μια διαφήμιση.
Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις