StartUpper

Το Facebook λανσάρει νέα δυνατότητα συγκέντρωσης χρημάτων για μικρές επιχειρήσεις

Έχοντας επίγνωση του πλήγματος που δέχονται οι επιχειρήσεις από την πανδημία και θέλοντας να βοηθήσει ειδικά τις πιο μικρές εξ αυτών, το Facebook ανακοίνωσε μια νέα δυνατότητα συγκέντρωσης χρημάτων. 

Μέσω της δυνατότητας αυτής, ένας ιδιοκτήτης επιχείρησης μπορεί πλέον να δημιουργήσει έναν προσωπικό έρανο για την επιχείρησή του στο Facebook και να ζητήσει υποστήριξη από τους πιστούς πελάτες του στη διάρκεια αυτής της κρίσιμης περιόδου. Επιπλέον, τώρα αυτό επεκτείνεται και στους χρήστες,  που έχουν πλέον τη δυνατότητα να συγκεντρώσουν χρήματα για τοπικές επιχειρήσεις που επηρεάζονται από το COVID-19.

Μέχρι πρότινος, οι επιχειρήσεις δεν μπορούσαν να χρησιμοποιήσουν τις δυνατότητες αυτές, αλλά τώρα το Facebook θέλει να δώσει τη δυνατότητα στους ανθρώπους να υποστηρίξουν τις αγαπημένες τους επιχειρήσεις ή να επιτρέψουν στον ιδιοκτήτη της επιχείρησης να ξεκινήσει μια συγκέντρωση χρημάτων στο Facebook. Είναι σημαντικό να τονιστεί ότι οι άνθρωποι, παγκοσμίως, έχουν συγκεντρώσει πάνω από 65 εκατ. δολάρια για εράνους που σχετίζονται με το COVID-19 από τον Ιανουάριο του 2020 στο Facebook και το Instagram, πάνω από τις μισές από αυτές τις δωρεές είναι λιγότερα από 25 δολάρια.

Η διαδικασία για να δημιουργήσετε έρανο για την επιχείρησή σας ή για να υποστηρίξετε μια τοπική επιχείρηση, είναι αρκετά απλή: α) Ανοίγετε  τον λογαριασμό σας στο FB β) Κάνετε κλικ στο “Δυνατότητα Συγκέντρωσης Χρημάτων ” στο αριστερό μενού των Ενημερώσεων γ) Κάνετε κλικ στο “προσωπική συγκέντρωση χρημάτων” και επιλέγετε την κατηγορία και την επιχείρηση δ) Στη συνέχεια μπορείτε να προσθέσετε μια φωτογραφία εξωφύλλου και να συμπληρώσετε λεπτομέρειες σχετικά με τον έρανο, π.χ. χρόνο, προϋπολογισμό, περιγραφή. Μπορείτε να βρείτε όλες τις πληροφορίες σχετικά με τη δημιουργία ενός εράνου, εδώ.

Είναι σημαντικό να σημειωθεί ότι, προκειμένου να επιτευχθεί πλήρης διαφάνεια, το Facebook έχει θέσει συγκεκριμένες οδηγίες για τη διαδικασία και τις κατηγορίες. Οι έρανοι θα πρέπει να περιγράφουν με ακρίβεια και ειλικρίνεια τον σκοπό δημιουργία τους και να παρέχουν αρκετές πληροφορίες, ώστε το Facebook και άλλοι χρήστες να μπορούν να κατανοήσουν με σαφήνεια πώς θα χρησιμοποιηθούν τα χρήματα που θα συγκεντρωθούν. Το Facebook θα συνεχίσει να επεκτείνει τις κατηγορίες των σκοπών  για να επιτρέψει σε περισσότερα άτομα να υποστηρίξουν επιχειρήσεις που επηρεάζονται από το COVID-19.

Πέραν των παραπάνω, το Facebook έχει δημιουργήσει εργαλεία για να βοηθήσει τις μικρές επιχειρήσεις να παραμείνουν συνδεδεμένες και κοντά στους πελάτες τους. Περισσότερες πληροφορίες για τα εργαλεία FB Business, μπορείτε να βρείτε εδώ.

Η Sheryl Sandberg, Επιχειρησιακή Διευθύντρια του Facebook, δήλωσε ότι “η πανδημία του COVID-19 έχει πλήξει τις μικρές επιχειρήσεις παντού στον κόσμο. Ξαφνικά και χωρίς δική τους υπαιτιότητα, πολλοί επιχειρηματίες πλέον δεν είναι σε θέση να λειτουργήσουν τις επιχειρήσεις τους, ενώ για άλλους κάτι τέτοιο έχει γίνει πολύ πιο δύσκολο, διότι οι πελάτες κάνουν το σωστό και μένουν στο σπίτι. Το Facebook έχει δεσμευτεί να τους βοηθήσει.”

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις