StartUpper

Η AliExpress αναζητά 1 εκατ. influencers με το “βλέμμα” στην ευρωπαϊκή αγορά

Η AliExpress, ο κολοσσός του ηλεκτρονικού εμπορίου που ανήκει στον όμιλο Alibaba, αναζητά προσωπικότητες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης που θα μπορούσαν να διαφημίσουν τα προϊόντα της σε όλον τον κόσμο.

Η εταιρεία σκοπεύει να προσλάβει σε πρώτη φάση 100.000 παραγωγούς περιεχομένου, αριθμός που στα επόμενα τρία χρόνια θα φτάσει το ένα εκατομμύριο! Οι influencers θα προστεθούν στην πλατφόρμα AliExpress Connect – που κυκλοφόρησε πρόσφατα. Η πλατφόρμα αυτή ουσιαστικά συνδέει τα πρόσωπα με τις μάρκες και τις εταιρείες που “ταιριάζουν” και τα προϊόντα που είναι πιο κατάλληλα να διαφημίσουν.

Για το πρώτο αυτό στάδιο προσλήψεων, που θα ολοκληρωθεί φέτος, η AliExpress εστιάζει στην Ευρώπη και συγκεκριμένα σε Ρωσία, Γαλλία, Ισπανία και Πολωνία, όπου συγκεντρώνεται η πλειοψηφία των χρηστών της.

“Για την AliExpress, το κοινωνικό περιεχόμενο είναι ένας τρόπος διαφοροποίησης … και όχι δημιουργίας εσόδων”, δήλωσε στο Bloomberg News ο Yuan Yuan, επικεφαλής επιχειρήσεων της AliExpress και συμπλήρωσε:

“Οι influencers θα βοηθήσουν τους χρήστες να παραμείνουν στην πλατφόρμα αντί να κάνουν μια μόνο αγορά. “Ο στόχος είναι να συσσωρεύονται χρήστες, να τους διατηρούμε εκεί και να τους ενθαρρύνουμε να παραμείνουν ενεργοί.”

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις