Ultimate magazine theme for WordPress.

Η βρετανική Drover σήκωσε 20,5 εκατ. λίρες για να καθιερώσει τα αυτοκίνητα με συνδρομή

Είναι γνωστό ότι η αγορά του αυτοκινήτου είναι μια από τις αγορές που δεν έχει ακόμα “μετασχηματιστεί” ψηφιακά, αν και διεθνώς γίνονται κάποιες προσπάθειες να μεταφερθεί ένα μεγάλος μέρος της online, μέσω της αναδιαμόρφωσης υπηρεσιών ή της δημιουργίας νέων.

Μια από αυτές τις νέες υπηρεσίες που αναδεικνύονται όλο και περισσότερο τον τελευταίο καιρό είναι η παροχή αυτοκινήτου με συνδρομή, μια υπηρεσία που έρχεται να τα “βάλει” με το leasing και την ενοικίαση και ίσως να αντικαταστήσει τις “παραδοσιακές” πωλήσεις. Μια από τις εταιρείες που επιχειρούν πάνω σε αυτό το νέο μοντέλο – το οποίο έχουμε δει να δοκιμάζεται και από μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες – είναι η Drover, με έδρα το Λονδίνο.

Η Drover προσφέρει μια ψηφιακή πλατφόρμα, στην οποία όσοι έχουν κάνει subscription μπορούν πάρουν ένα αυτοκίνητο με φουλ εξοπλισμό για καθορισμένο χρονικό διάστημα, χωρίς βέβαια να χρειαστεί να το αγοράσουν. Πολύ απλά, μέσω της συνδρομής με το Drover προσφέρεται μια πληθώρα επιλογών από νέα και μεταχειρισμένα αυτοκίνητα, στα οποία είναι εξασφαλισμένα έξοδα όπως η ασφάλεια, η συντήρηση, το service, η εφορία κτλ και το μόνο που έχει να κάνει ο πελάτης είναι να πληρώνει το μηνιαίο μίσθωμα του στην εταιρία και να βάζει βενζίνη στο αυτοκίνητο.

Η Drover προσφέρει δελεαστικές εκπτώσεις και προσφορές ανάλογα με την συμφωνία που θα κλείσει ο εκάστοτε πελάτης, ενώ με μεγάλη ευκολία μπορεί κάποιος είτε να καταργήσει την συνδρομή όταν το θελήσει χωρίς επιπλέον δεσμεύσεις είτε να αλλάξει το αυτοκίνητο του. Λόγω της πανδημίας η Drover κατάφερε να αποσπάσει μεγάλο μερίδιο από τις παραδοσιακές αυτοκινητοβιομηχανίες και τον Μάιο του 2020 ανέφερε ότι διπλασίασε τους συνδρομητές της σε σχέση με πέρσι, έχοντας στο Q2 ιστορικά υψηλά στα έσοδα, τα οποία βέβαια δεν αποκάλυψε.

Στο “αποκορύφωμα” αυτής της ανοδικής πορείας, η Startup ανακοίνωσε την περασμένη εβδομάδα ότι εξασφάλισε χρηματοδότηση 20.5 εκατ. λιρών από πλήθος επενδυτών, μεταξύ των οποίων οι Target Global, RTP Global, Autotech Ventures, Channel 4 Ventures, Rider Global, καθώς και οι Cherry Ventures, bp ventures, Partech, Version One και Forward Partners. Με τα χρήματα αυτά, η εταιρεία θα ενισχύσει την τεχνολογία και το marketing της, ενώ θα επιχειρήσει να επεκταθεί στην υπόλοιπη Μεγάλη Βρετανία και τη Γαλλία.

Το Car Subscription στην Ελλάδα

Στον ίδιο χώρο με την Drover, δραστηριοποιούνται στην Ελλάδα στον δύο Startup εταιρείες, η FlexCar και η Instacar. Και οι δύο προσφέρουν μακροχρόνια μίσθωση αυτοκινήτου, με τον χρήστη να μπορεί να αγοράσει το αυτοκίνητο ανά πάσα στιγμή, να το επιστρέψει επίσης αλλά και να το αλλάξει. Η FlexCar έχει λάβει χρηματοδότηση 1,5 εκατ. ευρώ, από το Uni.Fund και τη VentureFriends, ενώ η Instacar έχει σηκώσει 500 χιλ. ευρώ σε χρηματοδότηση της οποίας ηγήθηκε η Velocity Partners.

Αφήστε μια απάντηση

Η διεύθυνση email σας δεν θα δημοσιευθεί.